Noskaidrots, kāpēc princese Diāna pēc šķiršanās no prinča Čārlza vairs neizvēlējās “Chanel”: šādu iemeslu nevarētu pat iedomāties 0
Prinča Čārlza un traģiski bojā gājušās princeses Diānas attiecības viņu laulības nogalē kļuva vētrainas. Kad Lielbritānijas karalienes Elizabetes II dēls pārliecinājās par savām jūtām pret savu tagadējo sievu Kamillu, lēdijas Diānas ciešanas nebeidzās. Pēc skandalozās pāra šķiršanās Diānas dzīve kardināli mainījās un tas atspoguļojās pat uz viņas izvēlēm, kas attiecas uz modes zīmoliem.
Dažas lietas Diāna izvēlējās vairs nekad neuzvilkt, tā, piemēram, aksesuārus un apģērbu no modes zīmola “Chanel”.
Austrāliešu dizaineris Džeisons Brandsons, kurš strādāja ar princesi Diānu 1996.gadā, atklājis šo noslēpumu – kamdēļ tad viņa tik ļoti necieta šo zīmolu. Toreiz lēdija esot kādam svinīgam pasākumam izvēlējusies kleitu no modes nama “Versace” un “Dzeisons piedāvājis vizuālo tēlu papildināt ar glītām kurpītēm no “Chanel”, bet viņa kategoriski atteikusies.
“Nē, es nevaru valkāt “Chanel”, tas man atgādina par viņu abu vārdu burtiem,” – (angļu valodā prinča Čārlza vārds ir “Charles”, bet Kamillas – “Camilla” – red.) paziņoja viņa. Tieši zīmola logotips un nosaukums princesei Diānai visu viņas dzīvi asociējās ar Kamillas un Čārlza savienību.
Sagatavots pēc ārzemju preses materiāliem.