Noskaidroti klientu vērtējumā labākie 2018.gada pastnieki 0
“Latvijas Pasta” organizētajā konkursā “Mans Pastnieks 2018” noskaidroti klientu vērtējumā atsaucīgākie, komunikablākie un laipnākie uzņēmuma pastnieki un pasta nodaļu operatori katrā Latvijas reģionā.
Šogad gandrīz puse anketu aizpildītas tiešsaistē, izmantojot “Latvijas Pasta” interneta vietni.
Iesūtītajās anketās izceltas gan darbinieku profesionālās spējas, gan arī cilvēciskās īpašības.
Darbinieku skaita ziņā “Latvijas Pasts” ir piektais lielākais uzņēmums Latvijā, kurā kopumā strādā nepilni 4000 darbinieku. Vislielāko darbinieku grupu – aptuveni 3000 strādājošo – veido pastnieki un pasta nodaļu darbinieki, kas ir uzņēmuma lielākais aktīvs.
Pateicoties viņiem, ik dienas tūkstošiem Latvijas iedzīvotāju saņem sūtījumus pat vistālākajā valsts teritorijā.
Konkursa “Mans Pastnieks 2018” ietvaros kopumā saņemtas 8556 klientu anketas, no kurām gandrīz puse – vairāk nekā 4000 anketu – aizpildītas tiešsaistē, izmantojot “Latvijas Pasta” interneta vietni.
Pastnieku konkurencē klienti par labāko Latgales reģionā atzinuši Lieni Cimbaļuku no Kārsavas novada Mērdzenes pasta nodaļas, Kurzemes reģionā – Skaidrīti Klismeti no Talsu novada Sabiles pasta nodaļas, Vidzemes reģionā – Tamāru Ļeonovu no Raunas pasta nodaļas, Zemgales reģionā – Aelitu Ikvilu no Jelgavas novada Nākotnes pasta nodaļas, savukārt Rīgas reģionā – Ilzi Kužumu no Rīgas 6.pasta nodaļas.
Savukārt labākā pasta nodaļas operatore klientu vērtējumā Latgales reģionā ir Marija Čerņavska no Rēzeknes 4.pasta nodaļas, Kurzemes reģionā – Gita Ziemele no Aizputes novada Cīravas pasta nodaļas, Vidzemes reģionā – Iveta Ozdoba no Madonas 1.pasta nodaļas, Zemgales reģionā Svetlana Štrobindere no Vecumnieku novada Skaistkalnes pasta nodaļas, bet Rīgas reģionā – Olga Fedoruka no Olaines novada Jaunolaines pasta nodaļas.
“Šogad esam saņēmuši līdz šim lielāko balsojumu skaitu, un tas skaidri norāda, ka mūsu pastnieku un pasta nodaļu operatoru veiktajam darbam ir patiešām liela vērtība iedzīvotāju skatījumā.”
“Paldies mūsu darbiniekiem par godprātīgi un profesionāli paveiktu darbu, kā arī ikvienam anketas iesūtītājam par veltīto laiku labākā pasta darbinieka noteikšanā!”
Iedzīvotāji anketās novērtējuši gan pasta darbinieku profesionālās īpašības – atbildību pret veicamo darbu, komunikācijas prasmes, laipnību, precizitāti un zināšanas, – gan īpaši izcēluši arī cilvēciskās īpašības, jo nereti tieši lauku reģionu viensētās pastnieks ir būtiskākā vai pat vienīgā saikne ar ārpasauli.
Klientu vērtējumā labākie pastnieki un pasta operatori saņems vērtīgas balvas no “Latvijas Pasta” un tiks godināti īpašos gada atskaites pasākumos katrā reģionā.
“Latvijas Pasts” jau astoto reizi aicināja iedzīvotājus novērtēt katra reģiona labāko pastnieku un pasta nodaļas operatoru, izceļot viņa profesionālās spējas, kā arī pasakot paldies par labo darbu.
Konkursa “Mans Pastnieks 2018” anketas tika izsūtītās 2018.gada oktobra sākumā kopā ar “Latvijas Pasta” abonēšanas katalogu, kā arī tās bija iespējams aizpildīt un nosūtīt tiešsaistē.
“Latvijas Pasts” nodrošina plašāko pasta pakalpojumu pieejamību visā Latvijas teritorijā, uzturot vairāk nekā 600 pasta pakalpojumu sniegšanas vietu.
Uzņēmuma pamatfunkcija ir universālā pasta pakalpojuma sniegšana, papildus nodrošinot arī komercpārvadājumu, eksprespasta, maksājumu, preses, mazumtirdzniecības un filatēlijas pakalpojumus.
“Latvijas Pasts” ir valstij pilnībā piederošs uzņēmums, kurā strādā ap 4000 darbinieku.