Nopērk biļeti, bet saņem sodu! Tramvaja pasažieris nikns par netaisnību sabiedriskajā transportā 0
Sociālo tīklu uzmanības centrā nonācis kāds vīrietis, kurš piedzīvojis nepatīkamu braucienu sabiedriskajā transportā. Kā viņš apgalvo, viņš godīgi iegādājies biļeti braukšanai sabiedriskajā transportā un braucis ar pārsēšanos, tomēr, galu galā, viņš nosaukts par bezbiļetnieku un viņam lūgts samaksāt sodu.
“Godīgi biju nopircis biļeti, braucu ar pārsēšanos. Iekāpju tramvajā reizē ar kontroli. 30 sekunžu laikā ievadīju kodu. Neko īsti nebremzēju, pienāk pie manis “Rīgas satiksmes” kontrole un paziņo, ka esmu bezbiļetnieks, pārāk lēni vadīju un no manis kāš ārā 15 EUR,” sociālajos tīklos ar savu pieredzi dalās vietnes “X” lietotājs.
Godīgi biju nopircis biļeti, braucu ar pārsēšanos. Iekāpju tramvajā reizē ar kontroli. 30 sekunžu laikā ievadīju kodu. Neko īsti nebremzēju, pienāk pie manis @Rigassatiksme_ kontrole un paziņo, ka esmu bezbiļetnieks, pārāk lēni vadīju un no manis kāš ārā 15 eur.
— Prokrastinātors (@KojuDeksters) October 31, 2024
Uz viņa ierakstu reaģējis uzņēmums “Rīgas satiksme”: “Biļetes iegāde nenozīmē brauciena reģistrāciju. Biļete patiesi ir jāreģistrē uzreiz, iekāpjot transporta. Neskaitot sekundes, minūtes vai kontrolierus, kuri grasās iekāpt. Ir ļoti daudz un radošas atrunas, kāpēc braucienu neizdodas piereģistrēt. Transporta numurs ir izvietots daudzviet salonā un brauciena reģistrācijai nav obligāti QR kods jāskenē. Numuru var ievadīt manuāli. Kodi ir izvietoti pa visu transporta salonu, gan arī pie durvīm.
Cilvēks, kurš nonācis viedokļu sadursmē ar uzņēmumu, vaicā: “Kuri normatīvie akti definē, kas ir uzreiz? Iekāpu, atradu kodu un reģistrēju. Sanāk, ka jūs uzturētā sistēma apzināti rada šādas situācijas.”
Par šo situāciju daudziem ir, ko teikt.
Turklāt bieži to kodu nevar ātri atrast, īpaši ja jaunais tramvajs ir pilns, kods ir uz durvīm, bet nevar redzēt, jo durvis ir vaļā.
— Agnese Vēze (@Agy_1988) October 31, 2024
Jums nav taisnība! Jāmaksā sods! 🍌🤪
— Gatis M (@gatismu) October 31, 2024
Un kā ir ar lēnajiem telefoniem un internetiem? Var paiet minūte kamēr ieslēdzās, aplikācija, kamēr apstrādā. Rs ir baigi bezkaunīga palikusi.
— Una (@unaslsl) October 31, 2024
Man arī reiz pateica, ka pārāk lēni reģistrēju. Gribēja sodu likt, bet es atteicos maksāt, jo par braucienu jau biju samaksājusi.
Lieki teikt, tā bija pēdējā reize, kad es braucu ar RS. Skumji, ka parastiem cilvēkiem uzbrūk, bet bezpajumtnieki var mierīgi vizināties.— stella (@steIIa_a) November 1, 2024
Izskatās Rīgas satiksmei modrības mēnesis sācies vai arī kontroliem alga būs tik cik paši nopelnīs
— Maira Dumpe (@MairaDumpe) October 31, 2024
Man kā cilvēkam no provinces Rīgas sabiedriskais transports ir kļuvis par tādu kā viktorīnu – kur jākāpj iekšā, kurā braucamajā, kur dabūt biļeti, kā reģistrēt, kā izvairīties no sodiem? Pēdējā laikā neesmu šo kvestu mēģinājis risināt, ceru arī nemēģināt.
— Arnolds Baltnēģeris (@ainiss13) October 31, 2024
Man māmiņai ar ratiņiem parasti nesanāk noskenēt etalonu 30 sekundēs pat,kur ja vēl divi bērni. Tad @Rigassatiksme_ jāsauc man uzreiz policija!?
— agnese (@agnese641359432) October 31, 2024
Kas tas par murgu? Viņiem noteikumos ir kaut kur norādīts, cik sekundēs ir jāreģistrē?
— Sintija Odziņa (@SOdzina) November 1, 2024
Priecājies ka dzeramnaudu vēl neprasīja
— Nauris (@naurisla) October 31, 2024
@Rigassatiksme_ Manupràt,šeit ir vainīga kontrole, kura noteikti nepamanīja un negrib ticēt, ka cilvēks iekāpa kopā ar kontroli. Pie tam tā @Rigassatiksme_ nepilnība, tie tlt atbildēs savu copy pase tekstu, taču ņemiet vērā, ka ārzemēs app ievadot kodu liek gaidīt 30 sec reģistr.
— bravoartos (@bravoartos) November 1, 2024