Noderīgi “Bolt” pakalpojumu izmantotājiem! Uzzini, kādu atzīmi tev ielikuši šoferi! 11

Ikviens, kurš ir izmantojis “Bolt” taksometru pakalpojumu, zina, ka aplikācijā pēc brauciena ir lūgums novērtēt šoferi 5 zvaigžņu sistēmā. Bet vai zinājāt, ka arī šoferi liek atzīmes pasažieriem? Savā profilā iespējams aplūkot vidējo atzīmi, kādu esat saņēmuši.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Piecas frāzes, kuras tev nekad nevajadzētu teikt sievietei pāri 50 5
Kokteilis
Šie ēdieni nedrīkst būt uz galda, sagaidot 2025. gadu – Čūskai tie nepatiks! Saraksts ir iespaidīgs 4
“Varēja notikt ļoti liela nelaime…” Mārupes novadā skolēnu autobusa priekšā nogāzies ceļamkrāns 5
Lasīt citas ziņas

Sociālajā medijā “X” par to ziņojusi kāda lietotāja, kura piefiksējusi, ka viņa pašai tur vidējais vērtējums ir 3,5 balles. “Ieraudzīju, ka man Bolt vērtējums ir 3,5! Kā? Ko es izdarīju? Man tagad neviens taksis nebrauks pakaļ?”

Komentētāji min vairākas lietas, kas varētu nepatikt šoferiem, piemēram, klienti, kas vēlas braukt nelielu attālumu, pārāk runīgi vai pārāk klusi klienti, tādi, kuri neatstāj dzeramnaudas utt.

CITI ŠOBRĪD LASA

Kāds arī norāda, ka šāda sistēma noteikt nav objektīva: “Nezinu cik vispār objektīvi šoferi var un liek šos vērtējumus
Katram cilvēkam neizpatiksi, varbūt kādam bija slikta diena, nepatika kā izskaties vai nošķaudījies un viss, slikts vērtējums.”

Bet citam labs reitings ir palīdzējis: “Man ir 5* un vienreiz šoferis pateica, ka ja man nebūtu tik labs reitings viņš neapstiprinātu manu braucienu. (Tajā laikā visapkārt manai mājai bija ceļu remonti un riktīgs čakars).”

Un ir arī kāda “recepte”, kā saņemt augstu novērtējumu: “5* vienmēr apsēžos aizmugurē pa labi. Vistālāk no šofera, jo nu reti kurš šoferis nav no “viss ir slikti” biedrības. Nerunāju, dažreiz īsām frāzēm atbildu ja akurāt aktīvi runā. Uz izsauktu taksi ierodaos laicīgi.”

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.