Ilustratīvs foto.
Ilustratīvs foto.
Foto: Edijs Pālens/LETA

No otrdienas būs satiksmes organizācijas izmaiņas Ķekavas apvedceļa būvdarbu apbraukšanas posmā 1

Turpinot Ķekavas apvedceļa būvdarbus, no otrdienas, 13.jūnija, būs satiksmes organizācijas izmaiņas Ķekavas ielā, pa kuru notiek slēgtā Bauskas šosejas (A7) posma apbraukšana pie Baložiem, aģentūru LETA informēja VSIA “Latvijas valsts ceļi” (LVC) pārstāvji.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Piecas frāzes, kuras tev nekad nevajadzētu teikt sievietei pāri 50 5
Kokteilis
Šie ēdieni nedrīkst būt uz galda, sagaidot 2025. gadu – Čūskai tie nepatiks! Saraksts ir iespaidīgs 4
Kokteilis
2025. gads sola “stabilu melno svītru” 5 zodiaka zīmēm
Lasīt citas ziņas

Ķekavas ielu slēgs posmā no rotācijas apļa pie Lapeniekiem līdz Bauskas šosejai, un satiksme tiks novirzīta pa jaunizbūvēto satiksmes pārvadu pār Ķekavas apvedceļu un rotācijas apli.

Rotācijas aplī pie Lapenieku ciema nevarēs apgriezties braukšanai pretējā virzienā, izbraukšana no apļa būs virzienā uz Rīgu un Bausku. Apgriezties braukšanai pretējā virzienā varēs jaunizbūvētajā rotācijas aplī.

CITI ŠOBRĪD LASA

LVC aicina autovadītājus pievērst uzmanību satiksmes organizācijas izmaiņām un sekot līdzi ceļazīmēm.

Jau ziņots, ka 2021.gada jūlijā tika noslēgts līgums par Ķekavas apvedceļa izbūvi, kas tiek īstenots pēc “projektēt-būvēt-finansēt-uzturēt” modeļa.

No diviem pretendentiem, kuri iesniedza piedāvājumus, “Kekava ABT” izvēlēts kā saimnieciski izdevīgākais piedāvājums, kam bija arī zemākā cena. Šo personu apvienību ar 80% no kopējā ieguldījuma kontrolē Luksemburgā reģistrēts investīciju fonds “TIIC 2 (SCA) SICAR”, ko pārvalda TIIC. TIIC ir neatkarīgs infrastruktūras uzņēmums ar birojiem Luksemburgā, Portugālē un Francijā.

Lai nodrošinātu Ķekavas apvedceļa projekta īstenošanu, tostarp tā projektēšanu, būvniecību, finansēšanu un uzturēšanu, Satiksmes ministrijai tika dota atļauja no 2021. līdz 2043.gadam uzņemties valsts budžeta ilgtermiņa saistības, kas nepārsniedz 265,729 miljonus eiro, bruto pieejamības maksājuma segšanai, un valsts budžeta ilgtermiņa saistības 38,205 miljonu eiro apmērā pievienotās vērtības nodokļa maksājumiem.

Būvdarbus plānots pabeigt līdz 2023.gada beigām, savukārt ceļa uzturēšanu privātais partneris veiks vēl 20 gadus pēc būvdarbu pabeigšanas, līdz ar ko visa publiskās un privātās partnerības projekta pabeigšana plānota 2043.gadā.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.