No 1. augusta mājsaimniecības par dabasgāzi “Elektrum” maksās citu cenu 0
“Elektrum” saviem mājsaimniecību klientiem no šī gada 1. augusta samazina dabasgāzes cenu par 23% līdz 35% atkarībā no izvēlētā produkta veida.
Klientiem pašiem nekas nav jādara, cenu izmaiņas stāsies spēkā automātiski. Iespējai samazināt dabasgāzes cenu ir vairāki faktori, kas vērojami tirgū, un tie ietekmēja dabasgāzes nākotnes kontraktu cenu samazinājumu Eiropā un Baltijā.
Tādējādi jau no 1. augusta klientiem, kuri izvēlējušies produktu Elektrum Dabasgāze Virtuvei, dabasgāzes cena samazināsies par 23 %. Savukārt produktiem Elektrum Dabasgāze Siltumam un Siltumam+ dabasgāzes cena samazināsies par 35 %.
Galvenie faktori dabasgāzes tirgū:
aizvadītā ziema Eiropā un Baltijā bija īsa un silta, tādējādi samazinājās pieprasījums pēc dabasgāzes, kas savukārt ļāva izveidot augstāko dabasgāzes krātuvju uzpildījuma līmeni pēdējos piecos gados;
tiek nodrošināta stabila dabasgāzes piegāde no Norvēģijas, Nīderlandes, Krievijas;
pieaudzis sašķidrinātās dabasgāzes (LNG) piegādes apjoms, ko veicināja jaunu LNG pārstrādes ražotņu/termināļu darbība pasaules tirgū, piemēram, Austrālijā, Krievijā, Tuvajos Austrumos un ASV.
Uldis Mucinieks, AS “Latvenergo” Pārdošanas direktors: “Dabasgāzes cenas starptautiskajos tirgos ir pastāvīgi dinamiskas un periodiski piedzīvo gan kāpumus, gan kritumus, ietekmējot cenu arī galapatērētājiem. Kopš dabasgāzes mazumtirdzniecības uzsākšanas šī gada februārī jau vairāk nekā 2000 mājsaimniecību ir izvēlējušās kādu no Elektrum dabasgāzes produktiem, un esam priecīgi, ka šā brīža dabasgāzes cenu tendences mums ļauj samazināt dabasgāzes cenu mūsu klientiem.”
“Elektrum” dabasgāzes klientiem nodrošina apvienotu elektrības un gāzes rēķinu. Atbilstoši klientu interesēm Elektrum piedāvā ne tikai pamatproduktu – gāzi, bet arī papildu iespējas pakalpojuma drošumam – klienta gāzes katla ikgadējo apkopi.
2019. gada februārī, paplašinot klientiem sniegtos pakalpojumus un īstenojot AS “Latvenergo” stratēģijā izvirzīto mērķi – jaunu biznesa virzienu attīstīšanu, tirdzniecības zīmols “Elektrum” ir pirmais aktīvais tirgotājs, kas uzsāk darbību Latvijas mājsaimniecību dabasgāzes tirgū.
“Elektrum” ienākšana mājsaimniecību dabasgāzes tirgū ir klientu iespēja izvēlēties un vienlaikus konkurences attīstības rezultāts.
Kopš februāra jau vairāk nekā 2000 mājsaimniecību ir izvēlējušās “Elektrum” dabasgāzes piedāvājumu, un katru mēnesi klientu skaits turpina pieaugt.