Foto – Lita Krone/LETA

“Sadales tīkls”, iespējams, lobē “Latvenergo”, visi klienti nevar nodot rādījumus 26

Trešajā mēnesī kopš elektroenerģijas tirgus atvēršanas privātpersonām aizvien nedarbojas elektrības rādījumu nodošanas sistēma, stāsta “Latvijas Avīzes” lasītāji. Elektroenerģijas pārvades tīkla operators AS “Sadales tīkls” aizvien nespēj saviem klientiem nodrošināt kvalitatīvu pakalpojumu.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Personības TESTS. Kādu iespaidu tu par sevi radi? Šis attēls palīdzēs tev to noskaidrot
Kokteilis
3 visbīstamākās zodiaka zīmju pārstāves, kas bez sirdsapziņas pārmetumiem var atņemt citas vīrieti
Veselam
Liekie kilogrami neatkāpjas ne pa kam? 4 pazīmes, ka jūsu vielmaiņa nedarbojas pareizi
Lasīt citas ziņas

“Elektroenerģijas līgums ar jums ir lauzts,” šādu vēstījumu no “Sadales tīkla” operatora, zvanot pa bezmaksas tālruni 80200408, vakar saņēma “LA” lasītājs Pēteris, kas elektroenerģiju par biržas cenu pērn pirka no SIA “220 Enerģija”. “Biju pārsteigts. Kā? Elektroenerģiju taču saņemu, maksāju arīdzan,” stāsta lasītājs. Mēnesi agrāk, mēģinot nodot skaitītāja rādījumus līdzīgā veidā, viņam bija jādzird operatora komentārs, ka “nevajadzēja mainīt operatoru, proti, “Latvenergo”, tad problēmu nebūtu”. Arī Aivars, cits SIA “220 Enerģija” klients 27. februārī nevarēja sava skaitītāja rādījumus pa tālruni nodot “Sadales tīklam”. “Mēs neredzam jūs sistēmā, zvaniet savam operatoram,” skaidrojis “Sadales tīkla” operators.

AS “Sadales tīkls” klientu direktors Ilvars Pētersons vakar preses konferencē taisnojās – tie ir atsevišķi gadījumi, tomēr uzņēmuma klientu līgumu funkcijas direktors Vents Kleikalīdis pēc preses konferences atzina – “nedarbojas sistēma”. “Mums ir problēmas ar “220 Enerģija” un “Win Baltic” klientiem, kurus ievadām savā datubāzē. Ir problēmas ar lietotni un sakaru operatoriem,” tā V. Kleikalīdis. Viņš atzina – patlaban informācijas tehnoloģiju speciālisti cītīgi strādājot, lai “novērstu defektu”, tomēr, cik ilgs laiks šim darbam būs vajadzīgs, pateikt nevarēja.

CITI ŠOBRĪD LASA

“Mums ir ļoti nepatīkami dzirdēt klientu pārmetumus par “Sadales tīkla” rīcību. Šādos gadījumos pieņemam skaitītāja rādījumus paši. “Sadales tīkls” aizvien nepilda savu Ministru kabineta noteikumos nr. 50 doto uzdevumu. Proti, elektroenerģijas patēriņa rādījumi ir jāpieņem gan tirgotājam, gan arī sadales tīkla operatoram. Attieksme pret klientiem, pārmetot, ka tie nav izvēlējušies “Latvenergo”, ir graujošs konkurences pārkāpums,” vakar norādīja SIA “220 Enerģija” mārketinga vadītāja Madara Jurgelāne.

“220 Enerģija” un “Win Baltic” elektroenerģiju gan janvārī, gan februārī pārdeva lētāk nekā konkurenti.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.