Foto – Timurs Subhankulovs

Pašlaik savas darbības nodrošināšanai LTV pašai jānopelna ap 40 procentiem finansējuma. Pie kādiem nosacījumiem sabiedriskā TV var atļauties iziet no reklāmas tirgus un kad tas reāli var notikt? 26

Pēc mūsu aplēsēm, LTV ik gadu būs nepieciešami papildus septiņi astoņi miljoni eiro. No reklāmas tirgus jau mēs varam aiziet ļoti ātri, bet vai atradīsies tā nauda, lai kompensētu šo iztrūkumu? Ja tam būs politisks atbalsts un mums būs reklāmas kompensācija, mēs abām rokām esam par atteikšanos no reklāmām. Nezinu, vai mēs šo diskusiju spēsim novest līdz taustāmam rezultātam jau 2018. gadā, drīzāk tas varētu būt 2019. gads.

Reklāma
Reklāma
TV24
“Laikam par to nevaru stāstīt, bet…” Rajevs atklāj iepriekš nedzirdētu informāciju par Rinkēviča un Trampa telefonsarunu
“Baidens nolēmis skaisti aiziet no dzīves, paņemot sev līdzi ievērojamu daļu cilvēces.” Medvedevs biedē ar Trešo pasaules karu
7 brīnumēdieni! Pārtikas produkti, kuru regulāra iekļaušana ēdienkartē kavē ādas novecošanos
Lasīt citas ziņas

NEPLP jau otro gadu pēc kārtas sabiedriskā medija valdes locekļiem ceļ atalgojumu par 25 procentiem. Kā jums pašam šķiet, cik tas ir pelnīti un atbilstoši darba novērtējumam?

Es te mazāk runātu par darba novērtējumu. Man šķiet, ka, darot darbu, neatkarīgi no tā, vai strādā komercuzņēmumā vai valsts struktūrā, tev ir jāsaņem adekvāts vai vismaz puslīdz pielīdzināms atalgojums. Tā ir mana pozīcija. Runājot par valdes atalgojumu, to nosaka attiecīgie MK noteikumi. Ja šo atalgojumu salīdzina ar tirgu, tad mēs esam aptuveni 70% līmenī no tā. Man liekas, ka kopumā LTV atalgojuma sistēma sāk sakārtoties, jo, pateicoties reklāmas ieņēmumiem, šogad esam palielinājuši darba algas fondu, kas mums ļāvis arī apdzēst zināmus liesmojumus uzņēmumā.

CITI ŠOBRĪD LASA

Būtiskas izmaiņas TV skatīšanās paradumos, sabiedriskā medija izstāšanās no reklāmas tirgus un MTG mediju grupas iespējamā īpašnieka maiņa. Uz ko mūs ved šīs pārmaiņas?

Man liekas, ka mediju vidē pašlaik atrodamies ļoti nopietnā turbulencē. MTG īpašnieku maiņa, kas varētu notikt jau salīdzinoši tuvā nākotnē, varētu ienest pietiekami būtiskas izmaiņas. Jautājums, kas būs jauno īpašnieku saturiskais redzējums, vai viņi vispār redzēs šajos TV kanālos vietu vietējam saturam. Arī citās mediju sfērās, tostarp radio biznesā, ir ļoti trausla situācija, jo arī tur, iespējams, mainīsies īpašnieki. Liels mediju aktivitātes pieaugums sagaidāms internetā. Mēs tiešām dzīvojam ļoti būtisku mediju pārmaiņu procesā, kura iznākumu vēl grūti prognozēt.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.