NEPLP konkursā par Eiropas Parlamenta priekšvēlēšanu raidījumu veidošanu uzvarējusi “All Media Latvia” 0
Nacionālās elektronisko plašsaziņas līdzekļu padomes (NEPLP) konkursā par 2019.gada Eiropas Parlamenta priekšvēlēšanu raidījumu veidošanu uzvarējusi SIA “All Media Latvia”, aģentūra LETA uzzināja NEPLP.
Padome izvērtējusi konkursa “Par 2019.gada Eiropas Parlamenta priekšvēlēšanu raidījumu veidošanu komerciālajos elektroniskajos plašsaziņas līdzekļos, kas raida televīzijas programmas” pieteikumus, atbilstoši konkursa nolikumā noteiktajai vērtēšanas sistēmai augstāko vērtējumu piešķirot “All Media Latvia” piedāvājumam.
Konkursa mērķis ir priekšvēlēšanu raidījumu veidošana un pārraidīšana komerciālo elektronisko plašsaziņas līdzekļu televīzijas programmās un pieejamības nodrošināšana daudzplatformu vidē, lai atspoguļotu 2019.gada Eiropas Parlamenta vēlēšanu procesus Latvijā un Eiropā, kā arī veicinātu pēc iespējas plašāku vēlētāju aktivitāti un pilsonisko līdzdalību 2019.gada Eiropas Parlamenta vēlēšanās.
Konkursa finansējums ir 75 000 eiro, ieskaitot pievienotās vērtības nodokli.
Kopumā konkursam tika saņemti divi piedāvājumi.
“Firmas.lv” informācija liecina, ka 2017.gadā “All Media Latvia” apgrozījums bija 18,467 miljoni eiro, bet peļņa – 1,391 miljons eiro. Informācija par 2018.gada finanšu datiem vēl nav pieejama.
LETA jau ziņoja, ka 2017.gada 18.oktobrī tika noslēgts darījums, kura rezultātā starptautisks aktīvu pārvaldīšanas uzņēmums “Providence Equity Partners” iegādājās Zviedrijas mediju grupas “MTG” biznesu Baltijā.
Jauniegādāto uzņēmumu grupa Latvijā turpina strādāt ar nosaukumu “All Media Baltics” un nodrošina televīzijas kanālu TV3, LNT, TV6, “Kanāls 2”, radio “Star FM”, video portāla “TVPlay”, ziņu un izklaides portāla “Skaties.lv”, “TV Play Baltics” satelīttelevīzijas un “SmartAD” darbību Baltijas valstīs.