Nepatīkami! Piečurāts trolejbuss: kā rīkoties, ja gadījies apsēsties uz slapja sēdekļa 0
Pirms pāris nedēļām braucot ar 25. maršruta trolejbusu no Iļģuciema uz Rīgas centru, nokļuvu nepatīkamā situācijā. Apsēdos brīvajā vietā un sajutu, ka sēdeklis ir galīgi slapjš. Acīmredzot kāds tur bija nokārtojis savas dabiskās vajadzības. Redzēt to nevarēja, un pasažieri jau parasti sēdekļus neaptausta. Visu dienu nosēdēju darbā slapjos džinsos un apakšbiksēs. Izstāstīju par šo gadījumu draudzenei, un izrādījās, ka viņa pirms vairākiem mēnešiem bija nonākusi līdzīgā ķezā. Vai Rīgas sabiedriskā transporta vadītāji vismaz galapunktos nevarētu pārbaudīt sēdekļus un novietot uz piečurātajiem sēdekļiem lapiņas ar brīdinājumu tur nesēsties? EVIJA RĪGĀ
Pašvaldības uzņēmuma “Rīgas satiksme” klientu apkalpošanas un komunikācijas daļas vadītājs Viktors Zaķis piekrīt, ka tā ir nepieņemama situācija, kādā nokļuvusi šī pasažiere, un atvainojas viņai par sagādātajām neērtībām. Diemžēl sabiedrisko transportu mēdz izmantot arī tādi ļaudis, no kuriem uz ielas vai transportā parasti cenšamies izvairīties. Vēlās vakara un agrās rīta stundās arī atrodas tādi, kuriem gadījies pārlieku aizsvinēties un kuņģa saturs vairs neturas iekšā…
Ja citi pasažieri pamana šādas nejēdzības, viņiem vajadzētu par to ziņot trolejbusa vadītājam, kurš tūlīt informēs “Rīgas satiksmes” dispečeru. Gadījumos, kad nodarījums ir īpaši liels, esot iespējama pat transportlīdzekļa nomaiņa, taču lielākoties šādās situācijās trolejbusa galapunktos tiekot nosūtīts darbinieks, kurš salonu iztīrot. Sabiedriskā transporta vadītājiem gan tas nav jādara. Dažas brīvas minūtes galapunktos viņiem paredzētas atpūtai, nevis sēdekļu pārbaudei, salona apskatei un tā savešanai kārtībā.