Latvijas gada auto 4×4
Latvijas gada auto 4×4
Publicitātes foto

FOTO. VIDEO. Uzzini populārākās nominācijas konkursā Latvijas “Gada auto 2020 0

Novembra sākumā Carnikavā norisinājās “Lielais testa brauciens” ar bāzes vietu viesu namā “PortLand. Šī vērienīgā vairāku dienu pasākuma ietvaros īpašā bezceļu trasē kopīgi organizētā izbraucienā žūrijai bija iespēja izmēģināt konkursam pieteiktos pilnpiedziņas apvidus auto (krosoverus) un pikapus.

Reklāma
Reklāma

Pārbaudīja darbībā

Kokteilis
Piecas frāzes, kuras tev nekad nevajadzētu teikt sievietei pāri 50 5
Kokteilis
Šie ēdieni nedrīkst būt uz galda, sagaidot 2025. gadu – Čūskai tie nepatiks! Saraksts ir iespaidīgs 4
Kokteilis
VIDEO. Parastā tauta nesaprot augsto mākslu? Šoreiz ir par traku! Kristians Brekte pamatīgi satracinājis latviešus
Lasīt citas ziņas

Smilšu pakalnos sevi labi apliecināja gan tādi premium segmenta smagsvari, kā “BMW X5”, “Mercedes-Benz GLE” un elektroauto “Audi e-tron”, gan tehniskā aprīkojuma un cenas ziņā bezceļiem krietni piemērotākais “Suzuki Jimny”. Šādos apstākļos kārtējo reizi bija iespēja uzskatāmi pārliecināties par dažādu moderno palīgsistēmu efektivitāti. Tiešām ir visnotaļ pārsteidzoši, ko spēj paveikt pat šķietami smagnējs un uz šosejas komfortu orientēts krosovers.

Žūrija ir izvēlējusies nomināciju “4×4 Apvidus auto 2020” un “Pilsētas Apvidus auto 2020” top 3 finālistus. Nomināciju “4×4 Apvidus auto 2020” cīņu par titulu turpina “Audi E-tron”, “BMW X5”, “Suzuki Jimny”, bet “Pilsētas Apvidus auto 2020” top 3 finālisti ir “Mazda CX-30”, “Škoda Kamiq”, “Toyota Rav4”.

CITI ŠOBRĪD LASA
Latvijas gada auto 4x4

Citā līgā spēlēja pikapi “Mitsubishi L200” un “Ford Ranger Raptor”, kuri turklāt bija aprīkoti ar īpašām apvidus riepām. Par “Mitsubishi” pikapa jaunākās versijas bezceļu sniegumu žūrijai īpašu jautājumu nebija, jo tehniski tas būtiski neatšķiras no pirms pāris gadiem tajos pašos apstākļos testētā modeļa.

Tagad tam ir jaunākajām ekoloģiskajām prasībām pielāgots dzinējs, paplašināts pieejamā mūsdienu aprīkojuma klāsts un nedaudz uzlabota trokšņa izolācija salonā, bet būtiskākās un pamanāmākās izmaiņas ir auto priekšdaļas noformējumā.

Īpašais “Raptor”

Savukārt “Raptor” ir pikapa Ford “Ranger” sportiskā versija, kuras galvenās tehniskās atšķirības slēpjas tieši īpašajā bezceļiem konstruētajā piekarē ar “Fox” amortizatoriem. Tā ļauj iespaidīgajam pikapam ļoti pārliecinoši pārvietoties gan pa bedrainu ceļu, gan pielijušu tīrumu, turklāt lielā ātrumā. Šķiet, ka teju katram, kurš izkāpa no “Raptor” augstās kabīnes, seju rotāja plats smaids.

Jāpiebilst, ka efektīgākus foto kadrus meklējot, izdevās smiltīs “iesēdināt” pat par nenogremdējamiem uzskatītos bezceļu karaļus. Tas kārtējo reizi apliecina, ka tehnika nav visvarena, bet prātīga un pieredzējuša vadītāja svarīgo lomu joprojām neviens nav atcēlis.

Abi pikapi “Mitsubishi L200” un “Ford Ranger Raptor” pārstāv vieglā komerctransporta klasi, tāpēc netika iekļauti kā pretendenti “4×4 Apvidus auto 2020” nominācijā, taču visiem interneta lietotājiem ir iespēja par tiem balsot “Tautas simpātijas 2020” balsojumā internetā .

Reklāma
Reklāma

Interneta balsojuma dalībnieki var piedalīties šī gada konkursa pretendentu “Kia Xceed” un “Renault Clio” izlozē uz nedēļas nogali ar pilnu degvielas tvertni.

Jau šo piektdien viesnīcā “Avalon Hotel & Conferences” mēs uzzināsims “Latvijas Gada auto 2020” titula ieguvēju, kā arī visu 12 papildu nomināciju laureātus.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.