Neierasti aukstās ziemas dēļ gandrīz uz pusi sarūk H&M peļņa 0
Zviedrijas apģērbu mazumtirdzniecības kompānija “Hennes and Mauritz” (H&M) šā biznesa gada pirmajā ceturksnī, kas noslēdzās februārī, strādāja ar 1,37 miljardu zviedru kronu (135 miljonu eiro) tīro peļņu, un tas ir par 44% mazāk nekā attiecīgajā laikā pirms gada, teikts otrdien publiskotajā uzņēmuma paziņojumā.
Peļņas kritums galvenokārt tiek skaidrots ar neierasti auksto ziemu lielākajos Eiropas tirgos, kas samazinājusi pieprasījumu pēc pavasara apģērbiem.
H&M tirdzniecības apjoms pagājušajā ceturksnī samazinājies līdz 53,55 miljardiem kronu, salīdzinot ar 54,37 miljardiem kronu pirms gada.
Uzņēmums norāda, ka pārdošanas apjoms tā galvenajā tirgū Vācijā sarucis par 6%, bet Francijā – par 10%.
H&M darbojas arī Baltijā.