Publicitātes foto

Neglāsti ekrānu – satiec klātienē! Influenceru konference “Sijā auzas!” Ķīpsalā 7. oktobrī 1

TV personība Kristīne Garklāva, mūziķe Agnese Rakovska, iluzionists Edžus, multimākslinieks Amuna Davis, “L’Occitane Latvija” vadītāja Evelīna Ķimene, kulinārijas blogeris Pipars, komunikācijas zinātnes doktore Olga Kazaka, šova “Ģimene burkā” zvaigzne Agrita Bindre-Blumenaua… – šie un vēl citi spilgti lektori jau 7. oktobrī dalīsies pieredzē influenceru konferencē “Sijā auzas!” Ķīpsalā. Nāc un iedvesmojies!

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Piecas frāzes, kuras tev nekad nevajadzētu teikt sievietei pāri 50 5
Kokteilis
Šie ēdieni nedrīkst būt uz galda, sagaidot 2025. gadu – Čūskai tie nepatiks! Saraksts ir iespaidīgs 4
Kokteilis
VIDEO. Parastā tauta nesaprot augsto mākslu? Šoreiz ir par traku! Kristians Brekte pamatīgi satracinājis latviešus
Lasīt citas ziņas

Jau senčiem tautasdziesmā “Sijā auzas, tautumeita” bija dilemma, kam sēsties kamanās, – tautiet’s vedīs visu mūžu, bāliņš mazu gabaliņu. Šis stāsts joprojām ir aktuāls un attiecināms arī uz zīmolu un influenceru sadarbību. Šobrīd arvien vairāk ir jādomā par sadarbības ilgmūžību un izaugsmi, nevis tikai par īsām un ātrām kampaņām, kuru rezultāti, ļoti iespējams, būs īstermiņa.

“Digitalizācijas laikmets tiešām ir unikāls ar informācijas aprites tempu un apjomu, tomēr esošā pārpilnība liek mums “sijāt auzas”. Un šī kvalitāšu atsijāšana ir katra paša – gan influencera, gan zīmola, gan arī sekotāja – atbildība. No ieguvējiem līdz zaudētājiem šeit ir trausla robeža,” akcentē influenceru konferences rīkotāji “BT 1 Communication”.

CITI ŠOBRĪD LASA

Arī komunikācijas zinātnes doktore, “A.W.Olsen & Partners” partnere Olga Kazaka piekrīt, ka kvalitāte ir svarīga, un norāda, ka viena no būtiskākajām vērtībām ir uzticība: “Vai mums kā organizācijai uzticēsies, ja sadarbosimies ar šo influenceri? Vai viņam uzticas viņa sekotāji? Vai mēs varam viņam uzticēties? Te arī atsijājās īstais no neīstā!”

Viena skatuve – 18 spilgti lektori

Konferences programmu veido divi tematiskie bloki un divas diskusijas. Visas dienas garumā par pozitīvām emocijām rūpēsies moderators – radio “TEV” ētera balss, latgalietis Lauris Zalāns. Arī viņš ir sociālo tīklu satura veidotājs, kuram seko desmitiem tūkstoši cilvēku “Instagram” un “TikTok”.

Runā satura veidotāji!

Pirmajā konferences daļā varēs ieraudzīt un uzzināt, cik dažādi ir influenceri, viedokļu līderi, blogeri un arī viņu radītais saturs, pieredzes un viedokļi. Kā nepazaudēt sevi sociālajos tīklos, iedvesmos mūziķe Agnese Rakovska. Par to, kā ar savu entuziasmu aizraut sekotājus un veicināt labdarību, stāstīs Rojs Puķe, kurš plašāk zināms kā kulinārijas blogeris Pipars. Atklāti par viedokļa līdera milzu atbildību pret saviem sekotājiem runās TV personība un žurnāliste Kristīne Garklāva. Ar naudas pieburšanas trikiem sociālajos tīklos dalīsies Ginesa rekordists – iluzionists Edžus. Savukārt par personīgā zīmola veidošanu roku rokā ar veiksmīgu biznesa zīmola attīstību sociālajos tīklos stāstīs “L’Occitane Latvija” vadītāja Evelīna Ķimene.

Runā zīmoli, aģentūras, valsts pārvaldes organizācijas!

Turpinājumā ar sadarbības pieredzes stāstiem, veiksmēm un neveiksmēm, ieteikumiem un atklāsmēm dalīsies zīmolu un aģentūru pārstāvji, kā arī valsts pārvaldes organizācijas, kas regulē un kontrolē šo jomu. Lai būtu stabili pamati, tematisko bloku atklās Olga Kazaka un mudinās domāt par svarīgāko kritēriju influenceru izvēlē – par uzticību! Par normatīvo aktu prasībām ar mērķi, lai komercprakse nemaldina, dalīsies Patērētāju tiesību aizsardzības centra (PTAC) direktore Baiba Vītoliņa. Par kritiski svarīgajiem punktiem influenceru un uzraugošo institūciju starpā runās sabiedrisko attiecību un influenceru mārketinga aģentūras “Womstar” vadītājs Toms Briedis. Savukārt ar saviem pieredzes stāstiem no otras puses dalīsies uzņēmumu “Nela Gems” un “Skrīveru saldumi” pārstāvji.

Influenceru konference “Sijā auzas!” Ķīpsalā

Diskutē par sadarbību

Ne ikviena sadarbība nes rezultātus, ne vienmēr komunikācija rezultējas ar sadarbību, un nereti sadarbības norise neatbilst godīgai komercpraksei. Tāpēc konferencē visiem iesaistītajiem būs iespēja sanākt kopā pie viena sarunu galda, lai aci pret aci diskutētu par aktuālajiem un arī smagajiem jautājumiem – par sadarbības visām pusēm. Piedalīsies gan influenceri, gan zīmolu un aģentūru pārstāvji, gan PTAC un Valsts ieņēmumu dienesta pārstāvji.

Reklāma
Reklāma

Viedokļu sprādziens

Konferences noslēgumā karstas sarunas raisīsies diskusijā “Smalkā robeža starp pieņemams un nepieņemams sociālajos tīklos”, kurā robežas meklēs vai nojauks un viedokļiem apmainīsies TV personība “Drag Queen” un multimākslinieks Amuna Davis, “TVNET GRUPAS” žurnāla “Klik” rakstu autors, publicists un viedokļu paudējs Toms Lūsis, četru bērnu mamma un realitātes šova “Ģimene burkā” zvaigzne Agrita Bindre-Blumenaua, uzņēmuma “SexyStyle” satura un komunikācijas projektu vadītāja Veronika Viļuma un vēl citi.

Seko līdzi “Sijā auzas!” pasākumam Facebook, jo drīzumā tiks atklāti arī pārējie lektori!

Influenceru konference ir profesionāls, izglītojošs un izklaidējošs pasākums sociālo tīklu mārketinga tirgus dalībniekiem, kas biznesa tehnoloģiju pasākumā “RIGA COMM” notiks jau otro reizi.

Konferences programmu skatiet: https://ej.uz/SijaAuzasProgramma

Seko “Sijā auzas!” pasākumam Facebook

 

Norises laiks: 7. oktobrī plkst. 10.00–17.00

Vieta: Izstāžu centrs Ķīpsalā (Ķīpsalas iela 8, Rīga)

Darba valoda: latviešu

Satiec tos, kuriem seko!

Konferenci “Sijā auzas!” var apmeklēt ar “RIGA COMM” biļeti, kuru jau tagad var iegādāties internetā: rigacomm.com/get-tickets

Konferenci rīko: “BT 1 Communication”

Skatuves partneris: “TVNET GRUPA”

Draugi: “A.W.Olsen & Partners”, “AnzeCeramics”, “Dabas Dots”, “Rocket Bean Roastery” , “Skrīveru saldumi”, “Lāči”, “Pasniedz skaisti”

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.