“airBaltic” ar vienu no jaunākajām flotēm Eiropā vizina cilvēkus ar lidmašīnām šādā stāvoklī? 26
Kāds Latvijas nacionālās aviokompānijas “airBaltic” piedāvāto pakalpojumu izmantotājs socvietnē X izteicis sašutumu par to, ka tik ļoti saslavētā aviokompānija, kurai ir tik jauna un forša flote, kurā ir ieguldīts tik daudz naudas, tomēr savu darbu nedara atbilstoši līmenim, proti, lidmašīnas salonā krēsls jau sabojāts, un apkalpes reakcijas nav nekādas. Tiesa gan, lidsabiedrība uz šo ierakstu operatīvi reaģējusi, solot trūkumu novērst, tomēr ceļotāju viedokli par kopējo attieksmi ir grūti mainīt.
Labrīt, Andri!
Paldies par Jūsu ziņu un atvainojamies par nepatīkamo pieredzi. Nodosim šo ziņu atbildīgajam departamentam, lai kopā ar partneru lidsabiedrību situāciju risinātu.
Paldies par sapratni!— airBaltic (@airBaltic) October 9, 2024
lai zin kur pirmā klase beidzas, lielāka atšķirība lai būtu
— Harijs Podnieks (@42is101010) October 9, 2024
Iespejams, ka personāls nolaists tik tālu, ka neko no tā visa neredz. Tāpat, kā Rīgas satiksmes kontrolieri- pārbauda biļetes, bet to, ka transports smird to neredz.
— NeapmierinātsPilsonis (@stacionaars) October 9, 2024
Ne "savām". Neuztver Latvijas pilsoņu vajadzības kā savas, vienkārši kaut kā nodrošina uzņēmuma funkcionēšanu.
— Ervins Krauklis (@ervinsk) October 9, 2024
Tāds tas biznesa modelis tagad 🤷♀️ un vēl klāt apgalvojumi, ka nodokļu nauda, par ko pirka jaunās lidmašīnas, neskaitoties, neesot bijis, kā izskatās utt. Taču AB ir jauna studija interviju sniegšanai, vai nav jauki…
— Ilze Zvidrina (@IlzeZvidrina) October 9, 2024
Nokrist tur var no šitiem veciem beņķiem
— bubinators 🫃🏻 🏳️🌈 / very nepareizais (@ubinators) October 9, 2024