Neesam bruņurupuči! 0
Vērojot televīzijā kampaņu pret reklāmām pastkastītēs, jāatzīst, ka televīzija pati ir ignorējusi to psiholoģisko teroru, ko tā ar savām reklāmām izvērš pret skatītājiem.
Lielveikals savas daudzās preces reklamē pastkastītēs tikai reizi nedēļā, bet, redzot TV ekrānā dienas laikā desmitiem reižu vienu un to pašu reklāmu, rodas iespaids, ka nelaimīgā būtne ekrāna otrajā pusē – skatītājs – tiek uzskatīts par bruņurupuci, kuram saimnieks cenšas iemācīt ar viņu sasveicināties. Protams, iebilst pret TV reklāmām finansiālu apsvērumu visvarenības dēļ ir bezcerīgi, tomēr neaizmirsīsim, ka reklāmu evolūcija (precīzāk – epidēmija) var novest pie tā, ka tās sāks pārtraukt arī Valsts prezidenta uzrunas, kā arī dievkalpojumus.