Neesam bruņurupuči! 0

Vērojot televīzijā kampaņu pret reklāmām pastkastītēs, jāatzīst, ka televīzija pati ir ignorējusi to psiholoģisko teroru, ko tā ar savām reklāmām izvērš pret skatītājiem.

Reklāma
Reklāma

 

Kārlis Streips: “Ārprāts. Vienkārši ārprāts. Citu vārdu es nespēju atrast”
Kokteilis
Vislabākās un vissliktākās mājsaimnieces pēc zodiaka zīmes: kura medaļa pienākas tev? 1.vietas ieguvēju ir viegli nojaust…
Kokteilis
Karjera izaugsme vai harmoniskas attiecības? Noskaidro, ko numerologi tev sola un kam liek pievērst uzmanību šogad, balstoties uz dzimšanas gada pēdējo ciparu
Lasīt citas ziņas

Lielveikals savas daudzās preces reklamē pastkastītēs tikai reizi nedēļā, bet, redzot TV ekrānā dienas laikā desmitiem reižu vienu un to pašu reklāmu, rodas iespaids, ka nelaimīgā būtne ekrāna otrajā pusē – skatītājs – tiek uzskatīts par bruņurupuci, kuram saimnieks cenšas iemācīt ar viņu sasveicināties. Protams, iebilst pret TV reklāmām finansiālu apsvērumu visvarenības dēļ ir bezcerīgi, tomēr neaizmirsīsim, ka reklāmu evolūcija (precīzāk – epidēmija) var novest pie tā, ka tās sāks pārtraukt arī Valsts prezidenta uzrunas, kā arī dievkalpojumus.

 

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.