NOSLĒPUMS . Atkal izlidoja 9


Tomēr izlidoja, nevis izlaidās no amata VAS “Starptautiskā lidosta “Rīga”” valdes priekšsēdētājs Armands Jurjevs. Viņa paša paziņojums ceturtdien par atkāpšanos no amata tapa nākamajā dienā pēc satiksmes ministra padomnieka Arta Stuckas vizītes lidostā. Tajā pašā trešdienā ministrijā jau zināja, ka Jurjevs atkāpsies. Paziņojuma dienā visi – no ministra līdz uzņēmuma padomei – tēloja pārsteigumu. Bija jānoslēpj, ka satiksmes ministram Uldim Augulim (ZZS) un valsts pārstāvei lidostas padomē Džinetai Innusai šīs kandidatūras izvēle ir bijusi smaga izgāšanās. Jo vēl nekad lidostas vadība nav tikusi nomainīta tik ātri – pēc trim mēnešiem.

Reklāma
Reklāma
DHL lidmašīnas avārija Viļņā: traģisks negadījums vai Krievijas sabotāža? Publicēta pilotu un lidojuma kontrolieru saruna pirms traģēdijas… 152
7 lietas, kas notiek ar ķermeni, ja rītu sāc ar kafijas tasi tukšā dūšā
Kokteilis
VIDEO. “Spļāviens latviešu dvēselēs!” Cilvēkus pamatīgi satracina “Spēlmaņu nakts” priekšnesums
Lasīt citas ziņas

Kāpēc Jurjevs bija spiests atkāpties? Viņš nepaspēja neko izdarīt (lidostas jaunais terminālis un pasažieru rekords ir iepriekšējās valdes nopelns), kā arī nepaspēja neko neizdarīt. Līdzgaitnieki vēsta, ka Jurjevs neesot ticis galā ar uzņēmuma vadību – nācis no privātā biznesa un nebija paradis, ka lēmumu pieņemšanā piedalās tik daudzi darbinieki. Nebūdams jomas profesionālis, centās izlemt viens, bet tika apšaubīts. Zinošākie lidostas darbinieki āva kājas.

Tomēr iemesli, kāpēc tik bieži iepriekš mainījušies lidostas vadītāji, ir citi. Pretēji “Air Baltic” skandināviskajai darba kultūrai, lidostā vēl ir padomju stils – tā cenšas apkalpot dažādu grupējumu intereses, lidostā notiek struktūru rīvēšanās, valde spiesta mainīties līdz ar katra satiksmes ministra maiņu. Tas labi neatsaucas uz visas Baltijas lielākajiem gaisa vārtiem.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.