Foto: Becker&Bredel/Scanpix/LETA

“Narvesen” sola saglabāt “Caffeine” zīmolu 0

Šī gada 21. janvārī noslēdzies Baltijas kafejnīcu ķēdes “Caffeine Roasters” reorganizācijas process, SIA “Coffee Inn” pievienojot mazumtirdzniecības franšīzes tīklam SIA “Narvesen Baltija”, “LA.lv” informēja “Narvesen”.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Personības TESTS. Kādu iespaidu tu par sevi radi? Šis attēls palīdzēs tev to noskaidrot
Kokteilis
Piecas frāzes, kuras tev nekad nevajadzētu teikt sievietei pāri 50 5
Veselam
Liekie kilogrami neatkāpjas ne pa kam? 4 pazīmes, ka jūsu vielmaiņa nedarbojas pareizi
Lasīt citas ziņas

Kafejnīcu ķēde ietver 71 kafejnīcu Igaunijā, Latvijā un Lietuvā, kas to padara par lielāko kafejnīcu ķēdi Baltijā. Pērnā gada izskaņā atvērts arī pirmais “Caffeine Roasters” Norvēģijā.

Zīmolu stiprinās

“”Caffeine Roasters” ir viens no spēcīgākajiem kafejnīcu zīmoliem Baltijā, kas slavens ar kafijas augsto kvalitāti un lielisko servisu. Arī pašiem sava grauzdētava ir būtiska pievienotā vērtība augstvērtīgas kafijas latiņas celšanai,” norāda SIA “Narvesen Baltija” rīkotājdirektore un SIA “Coffee Inn” valdes priekšsēdētāja Dace Dovidena.

CITI ŠOBRĪD LASA

Apvienošanās nenoliedzami sniegs jaunas attīstības iespējas abām pusēm. “Caffeine” ir spēcīgs zīmols pats par sevi, un tas ir iekarojis savu vietu Latvijas patērētāju sirdīs.

Mūsu mērķis ir to stiprināt kā neatkarīgu zīmolu, taču ar vienotu un profesionālu pārvaldību.

“Pašlaik notiek intensīvs darbs pie uzņēmuma integrācijas grupā un sadarbības veidošanā. “Caffeine vēl mērķtiecīgāk strādās pie iekšējās kultūras un uzņēmuma vērtību attīstības, kā tas ir visos “Narvesen” un “Reitan” grupas uzņēmumos,” skaidro D. Dovidena.

Kafejnīcu ķēdes iegāde ir daļa no “Reitan Conveniece” stratēģijas, lai nostiprinātu convenience store jeb mazā formāta veikalu līderpozīcijas Eiropas tirgū. “Reitan Conveniece” uzņēmumu grupa jau šobrīd ieņem spēcīgu tirgus pozīciju Baltijas valstīs.

Uzziņa:

“Reitan Group” veido piecas neatkarīgas struktūrvienības: “REMA 1000”, “Reitan Convenience”, “the Uno-X Group”, “Reitan Property” un “Reitan Capital”. “Reitan Group” Skandināvijā un Baltijā kopā nodarbina 37 710 darbinieku, un tās (tostarp franšīzes) 2018. gada apgrozījums sasniedza 95 miljardus Norvēģijas kronu.

“Reitan Convenience” pieder 2140 veikali septiņās valstīs, ieskaitot “Narvesen” Norvēģijā, Latvijā un Lietuvā, “7-Eleven” Norvēģijā, Zviedrijā un Dānijā, “Northland” Norvēģijā, “Pressbyrån” Zviedrijā, “R-kioski” Somijā un Igaunijā un “Lietuvos Spauda” Lietuvā, kā arī “Caffeine Roasters” Latvijā, Lietuvā, Igaunijā un Norvēģijā.

Reklāma
Reklāma

“Caffeine Roasters” dibināta 2007.gadā Viļņā. “Caffeine Roasters” tīklā Igaunijā, Latvijā, Lietuvā un Norvēģijā darbojas 71 kafejnīca. Pašlaik Latvijā tā dod darba vietas vairāk nekā 140 darbiniekiem.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.