“Narvesen” piedāvā gatavo maltīšu un preses piegādi uz mājām 0
Mazumtirdzniecības tīkls “Narvesen” sadarbībā ar ēdiena piegādes servisu “Bolt Food” piedāvā iespēju klientiem iegādāties gatavās maltītes un preces ar piegādi uz mājām, kā arī pircēji var iegādāties arī dažādām interesēm un hobijiem atbilstošus preses izdevumus, aģentūru LETA informēja SIA “Narvesen Baltija” komunikācijas konsultante Nadīna Erdmane.
Viņa norādīja, ka, rūpējoties par klientu drošību un ērtībām Covid-19 pandēmijā, “Narvesen” ir sācis sadarbību ar ēdienu piegādes servisu “Bolt Food”, piedāvājot un aicinot izvēlēties iespēju iepirkties lietotnē un saņemt maltītes un preces ar piegādi.
“Narvesen Baltija” Mārketinga daļas vadītāja Ilze Dumceva norādīja, ka patlaban vairums iedzīvotāju atrodas pašizolācijā, līdz ar to cilvēki arvien vairāk nododas saviem hobijiem. “To redzam pēc pieaugošā kultūras, ezotērikas un krustvārdu mīklu izdevumu apgrozījuma pieauguma, tādēļ piegādes preču klāstā esam iekļāvuši arī populārākos preses izdevumus. Darām visu, lai rūpētos par darbinieku un klientu drošību gan tirdzniecības vietās, tostarp nodrošinot līdzņemšanas iespējas, gan piegādājot gatavās maltītes un preces uz mājām,” viņa uzsvēra.
Lejupielādējot lietotni “Bolt Food”, iespējams pasūtīt plašu produktu un preču klāstu no pieprasītākajām kategorijām – vairāk nekā 30 auksto dzērienu un sulu, svaigi ceptas smalkmaizītes, zaļos un “superfood” salātus, tāpat iecienītos hotdogus. Piedāvājuma klāstā ir arī tādas atsevišķas nepārtikas preces kā roku dezinfekcijas līdzeklis, antibakteriālas mitrās salvetes, uzlādes ierīces un baterijas, kā arī preses izdevumi. Pasūtījuma minimālā summa ir seši eiro.
Gatavās maltītes un citas preces sākotnēji iespējams pasūtīt no deviņiem “Narvesen” veikaliem Rīgā, taču ar laiku tirdzniecības vietu skaits, no kurām tiks veiktas piegādes, tiks palielināts.
“Narvesen Baltija” reģistrēta 1997.gadā, un tās pamatkapitāls ir 10,593 miljoni eiro. “Narvesen Baltija” apgrozījums 2018.gadā bija 64,22 miljoni eiro, bet kompānijas peļņa bija 1,579 miljoni eiro. Finanšu dati par 2019.gadu vēl nav publiskoti.
“Narvesen” iekļauts “Reitan” uzņēmumu grupā, kas pārstāvēta Ziemeļvalstīs un Baltijā ar tādiem zīmoliem kā “Narvesen”,”Coffee Inn”, “Pressbyrån”, “R-kiosk” un “7-Eleven”.
Kā ziņots, no 13.marta līdz 12.maijam Latvijā saistībā ar Covid-19 pandēmiju izsludināta ārkārtējā situācija, šajā laikā nosakot virkni aizliegumu ar mērķi ierobežot vīrusa izplatību.