“Narvesen” par situāciju tirgū: lielie tirgotāji attīstīs jauna koncepta veikalus 0
Lielie mazumtirdzniecības tīkli virzās uz mazo segmentu, lai attīstītu sev jaunus koncepta veikalus, intervijā aģentūrai LETA pastāstīja “Narvesen Baltija” (“Narvesen”) valdes priekšsēdētāja Dace Dovidena.
“Lielie tirgus spēlētāji investē “convenience” segmenta attīstībā savos tīklos. Saprotam, kāpēc viņi to dara. Viņi domā par savas nākotnes tirgus daļas saglabāšanu, jo tomēr ir gaidāma citu nopietnu spēlētāju ienākšana Latvijas tirgū, kas varētu ietekmēt lielos tirgus dalībniekus. Tas ir tikai loģisks lēmums ienākt šajā segmentā,” skaidroja Dovidena.
Viņa piebilda, ka konkurence “convenience” segmentā saasinās, bet tas “Narvesen” liek vēl vairāk fokusēties uz savām atšķirīgajām īpašībām.
“Svarīgi ir turpināt attīstīties un stiprināt mūsu atšķirīgās īpašības, lai atbilstu mūsdienu klientu vajadzībām,” teica Dovidena.
“Mans mērķis noteikti nav to mainīt. Iedziļinoties kompānijas rezultātos un veiksmes stāstā, esmu pārliecināta, ka tas ir pareizais virziens. Mēs turpināsim uz to koncentrēties,” viņa teica.
Viņa piebilda, ka pārtikas jeb “convenience” segments attīstās visā pasaulē.
“Tieši Baltijas valstīs tas pērn bija audzis par 13%. Tas ir arī ļoti pievilcīgs segments citiem lielajiem spēlētājiem, tāpēc mēs sekojam līdzi globālajām tendencēm, saprotot, ka mūsdienu steidzīgajam pircējam ir būtisks ērti pieejamais veikals, kurā var iegādāties visu, kas viņam nepieciešams – gan dzērienus, gan lietošanai gatavu svaigo pārtiku. Šo veikalu attīstība palīdz nodrošināt mūsu lojālajiem klientiem šādu piedāvājumu,” atklāja Dovidena.
LETA jau ziņoja, ka “Reitan Conveniece” pieder 531 tirdzniecības vieta, kas pārstāv tādus zīmolus kā “Narvesen Baltija”, “R-kiosk” un “Lietuvos Spauda”.
“Reitan Convenience” pieder 2250 veikalu septiņās valstīs, ieskaitot “Narvesen” Norvēģijā, Latvijā un Lietuvā, “7-Eleven” Norvēģijā, Zviedrijā un Dānijā, “Northland” Norvēģijā, “Pressbyran” Zviedrijā, “R-kioski” Somijā un Igaunijā un “Lietuvos spauda” Lietuvā.