“Narvesen” valdes priekšsēdētāja Dace Dovidena.
“Narvesen” valdes priekšsēdētāja Dace Dovidena.
Foto: Evija Trifanova/LETA

“Narvesen” par situāciju tirgū: lielie tirgotāji attīstīs jauna koncepta veikalus 0

Lielie mazumtirdzniecības tīkli virzās uz mazo segmentu, lai attīstītu sev jaunus koncepta veikalus, intervijā aģentūrai LETA pastāstīja “Narvesen Baltija” (“Narvesen”) valdes priekšsēdētāja Dace Dovidena.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Šie ēdieni nedrīkst būt uz galda, sagaidot 2025. gadu – Čūskai tie nepatiks! Saraksts ir iespaidīgs 4
Kokteilis
2025. gads sola “stabilu melno svītru” 5 zodiaka zīmēm
“Viņš ļoti labi apzinās, ka daudzi no viņa grib atbrīvoties.” Eksperts nosauc brīdi, no kura Putina dienas būs skaitītas
Lasīt citas ziņas
Viņa sacīja, ka šāds lielo mazumtirgotāju solis ir saprotams.

“Lielie tirgus spēlētāji investē “convenience” segmenta attīstībā savos tīklos. Saprotam, kāpēc viņi to dara. Viņi domā par savas nākotnes tirgus daļas saglabāšanu, jo tomēr ir gaidāma citu nopietnu spēlētāju ienākšana Latvijas tirgū, kas varētu ietekmēt lielos tirgus dalībniekus. Tas ir tikai loģisks lēmums ienākt šajā segmentā,” skaidroja Dovidena.

CITI ŠOBRĪD LASA

Viņa piebilda, ka konkurence “convenience” segmentā saasinās, bet tas “Narvesen” liek vēl vairāk fokusēties uz savām atšķirīgajām īpašībām.

“Svarīgi ir turpināt attīstīties un stiprināt mūsu atšķirīgās īpašības, lai atbilstu mūsdienu klientu vajadzībām,” teica Dovidena.

Tāpat Dovidena sacīja, ka “Narvesen” koncepta virziena korekcija tika veikta vēl pagājušajā gadā, kad strādāja iepriekšējā vadība.

“Mans mērķis noteikti nav to mainīt. Iedziļinoties kompānijas rezultātos un veiksmes stāstā, esmu pārliecināta, ka tas ir pareizais virziens. Mēs turpināsim uz to koncentrēties,” viņa teica.

Viņa piebilda, ka pārtikas jeb “convenience” segments attīstās visā pasaulē.

“Tieši Baltijas valstīs tas pērn bija audzis par 13%. Tas ir arī ļoti pievilcīgs segments citiem lielajiem spēlētājiem, tāpēc mēs sekojam līdzi globālajām tendencēm, saprotot, ka mūsdienu steidzīgajam pircējam ir būtisks ērti pieejamais veikals, kurā var iegādāties visu, kas viņam nepieciešams – gan dzērienus, gan lietošanai gatavu svaigo pārtiku. Šo veikalu attīstība palīdz nodrošināt mūsu lojālajiem klientiem šādu piedāvājumu,” atklāja Dovidena.

LETA jau ziņoja, ka “Reitan Conveniece” pieder 531 tirdzniecības vieta, kas pārstāv tādus zīmolus kā “Narvesen Baltija”, “R-kiosk” un “Lietuvos Spauda”.

“Reitan Convenience” pieder 2250 veikalu septiņās valstīs, ieskaitot “Narvesen” Norvēģijā, Latvijā un Lietuvā, “7-Eleven” Norvēģijā, Zviedrijā un Dānijā, “Northland” Norvēģijā, “Pressbyran” Zviedrijā, “R-kioski” Somijā un Igaunijā un “Lietuvos spauda” Lietuvā.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.