“Narvesen Baltija” sākusi reorganizāciju, lai pievienotu “Coffee Inn” 1
Sākts reorganizācijas process, kurā kompānijai SIA “Narvesen Baltija” pievienos kompāniju SIA “Coffee Inn”, kurai pieder kafejnīcu tīkls “Caffeine Roasters” (“Caffeine”), liecina pirmdien publicētais paziņojums oficiālajā izdevumā “Latvijas Vēstnesis”.
Konkurences padome 2018.gada decembrī atļāva “Narvesen Baltija” īpašniekam Nīderlandes “Reitan Convenience” iegādāties “Coffee Inn”.
Izvērtējot uzņēmumu sniegto un Konkurences padomes rīcībā esošo informāciju, Konkurences padome secināja, ka apvienošanās rezultātā nemazināsies konkurence un neradīsies un nenostiprināsies dominējošais stāvoklis nevienā no tirgiem Latvijā, kur darbojas apvienošanās dalībnieki. Tāpēc apvienošanās darījums ir atļaujams.
“Reitan Conveniece” kafejnīcu ķēdi “Caffeine Roasters” iegādājās no investīciju kompānijas “BaltCap” investīciju fonda “Lithuania SME Fund”, kam piederēja 70,5% “Caffeine Roasters” akciju, kā arī no Lietuvas “Keturi kambariai”, kurai piederēja atlikušie 29,5% akciju.
Aģentūra LETA jau ziņoja, ka minētās kafejnīcu ķēdes iegāde bija daļa no “Reitan Conveniece” stratēģijas nostiprināt “convenience store” jeb mazā formāta veikalu līderpozīcijas Eiropas tirgū.
2018.gadā “Coffee Inn” apgrozījums bija 2,592 miljoni eiro, bet zaudējumi – 54 453 eiro.
Savukārt “Narvesen Baltija” reģistrēta 1997.gadā, un tās pamatkapitāls ir 10,593 miljoni eiro. “Narvesen Baltija” apgrozījums pagājušajā gadā bija 64,22 miljoni eiro, bet kompānijas peļņa bija 1,579 miljoni eiro.
“Narvesen” iekļauts “Reitan” uzņēmumu grupā, kas pārstāvēta Ziemeļvalstīs un Baltijā ar tādiem zīmoliem kā “Narvesen”, “Pressbyrån”, “R-kiosk” un “7-Eleven”.