Motoentuziasts Frīdis nosauc divus konkrētus iemeslus, kāpēc uz Latvijas ceļiem motociklisti piedzīvo kritienus 26
Pērn ir pabeigts pētījums ar Ceļu saimniecības drošības padomes finansiālo atbalstu par negadījumiem, kuros ir iesaistīti motocikli, tur viens no secinājumiem, ka visvairāk motocikli cieš kritienu rezultātā. Viens no biežāk ietekmējošiem faktoriem šiem kritieniem ir remonta zonas – ņemot vērā, cik daudz remontdarbu ir šobrīd gan Rīgā, gan visā Latvijā, laikam pat jāpriecājas, ka bojā gājuši tikai 7 motociklisti, tā spriež TV24 raidījums “Uz līnijas.”
“Pie tās ceļu stāvokļa un kvalitātes, kā mums Latvijā ir, tas ir fantastisks rezultāts! Ir divas lietas – svaigi uzklāts asfalts, kam nāk vēl ārā eļļa, tur jābūt uzmanīgam: uz līdzenas vietas motocikls var paslīdēt. Otrs – ir ļoti jāuzmanās no netīriem ceļiem! Kādreiz bedrītēs iebēra iekšā kaut kādu melnu šķidrumu, virsū uzkaisot smiltis; tās faktiski uzreiz motociklu noliek škērsām,” šīs divas lietas akcentē Aivars Freimanis (Frīdis), Latvijas Motoklubu asociācijas prezidents.
Freimanis atgādina: “Mīlīt, mēs esam motobraucēji, mums ir divi riteņi; ja vēl ir pagrieziens, tad skaidrs, ka mĒs nokritīsim šādās vietās, bet remontu veicēji par to pat neaizdomājas!”
Tāpat pētījums liecina, ka arī šķembas itin bieži nav pēc remonta no ceļa notīrītas, bet brīdinošās zīmes jau noņemtas. Freimanis gan to par lieku problēmu neuzskata, jo jebkurš pagrieziens kaut vai uz DUS pēc ziemas ir smilšains un motociklistam bīstams.