“Harley-Davidson” un “Mildas” logo preses konferencē, kurā informē par “Harley-Davidson Open House” dienu pasākumiem.
“Harley-Davidson” un “Mildas” logo preses konferencē, kurā informē par “Harley-Davidson Open House” dienu pasākumiem.
Foto: LETA

Motociklu tirgošanā šogad minimāls kritums, nākamgad prognozē nelielu kāpumu 0

Šā gada 11 mēnešos Latvijā pārdoti par 3% mazāk jaunu motociklu nekā pērn, taču nākamgad motociklu tirgotāji paredz nelielu pārdošanas pieaugumu.

Reklāma
Reklāma
Iespēja sākt jaunu dzīvi: 7 valstis, kuras maksā milzu naudu, lai tikai kāds pārceltos dzīvot uz tām. Starp tām Itālija, Spānija…
“Es negribu būt tas, kurš ar savu klātbūtni iedrošina sitējus!” Aidis Tomsons par atvadīšanos no saviem 20 000 lasītāju 2
Mājas
Kam patiesībā paredzēti veļas mašīnas atvilktnes 3 nodalījumi, zina vien retais
Lasīt citas ziņas

Auto asociācijas apkoptā statistika liecina, ka šā gada 11 mēnešos kopumā pārdoti 483 jauni motocikli, turpretī pērn tika pārdoti 500.

Šī gada 11 mēnešos vispopulārākā motociklu marka bija “Honda” – pārdotas 86 vienības. Tai seko “Piaggio” ar 52 pārdotām vienībām, “BMW” ar 49 pārdotām vienībām un “Harley Davidson” ar 37 pārdotām vienībām.

CITI ŠOBRĪD LASA

Motociklu, tostarp “Harley Davidson”, tirgotāja SIA “Motofavorīts” valdes priekšsēdētājs Gatis Panavs biznesa portālam “Nozare.lv” skaidroja, ka šogad bija vērojams gan apgrozījuma, gan servisa apkopju pieaugums. Panavs pieaugumu skaidroja gan ar ekonomikas atveseļošanos, gan labiem laikapstākļiem šovasar.

“Motociklu biznesā ir ļoti izteikta sezonalitāte. Mūsu pļaujas laiks ir, sākot no marta beigām līdz augusta beigām. Šajā periodā tiek pārdots ap 70% no visa gada apjoma. Pārējā laikā lielākoties iztirgojam atlikumu par zemākām cenām,” skaidroja “Motofavorīta” vadītājs.

Savukārt zīmola “BMW” oficiālā izplatītāja Latvijā SIA “BM Auto” pārstāve Diāna Gaidaša stāstīja, ka šogad pārdošanu veicināja vairāki jauni “BMW” motociklu modeļi.

“Ja 2012.gadā kopā pārdevām 48 motociklus, tad šogad deviņos mēnešos – 47 motociklus. Pārdošanas rezultātus veicināja gan jauno modeļu ienākšana tirgū, gan “BMW Motorrad” tēla un pārdošanas kampaņas, kā arī aktivitātes publiskajā telpā”, informējot par “BMW Motorrad” 90 gadu jubileju, atzina Gaidaša un piebilda, ka aktīvākais pārdošanas periods tirgotājam bijis marts, aprīlis un maijs.

Aicināts prognozēt jaunu motociklu tirdzniecības apjomus nākamgad, “Motofavorīta” vadītājs norādīja, ka diez vai pārdošanu veicinās eiro ieviešana, jo jau patlaban 80% motociklu iegāde tiek apmaksāta eiro.

“Tiesa, eiro sniegs priekšrocības, jo varēsim tirgot aksesuārus un rezerves daļas eiro valūtā, līdz ar to valūta nebūs jākonvertē. Taču kopumā prognozēju, ka 2014.gadā motociklu tirdzniecībā būs vērojama neliela izaugsme,” teica Panavs.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.