Montekarlo vēsturiskā rallija kopvērtējumā mūsējie 27.vietā 0
Šodien agri no rīta četras dienas un vienu nakti ilgušais pagājušā gadsimta automobiļu rūciens Alpu priekškalnēs izskanēja. Jau pagājušas sešas stundas kopš finiša, un rezultāti šoreiz ir galīgi un oficiāli. Ceru, ka nu man izdosies izvairīties no tādas optimistiskas kļūdiņas, kāda gadījās vakar, kad pasteidzos publicēšanai nodot ziņu par Agra Staņēviča ekipāžas uzvaru 12. posmā. Bija viņi pirmie, kad šo prieka vēsti rakstīju, taču vēlāk atbrauca vēl daži ātrāki…
Un tā. 13. ātrumposms. Īsta sniega nav, un rezultāti ļoti blīvi. Staņēvičs/Kirkovalds zaudē uzvarētājiem 10 sek. un posmā ir 84. vietā (no 269 fiišējušām ekipāžām). 14. posms. Garš (50 km), tumsā. Agrim 69. vieta. Pēdējais – ZR15. 35. rezultāts sešas sekundes aiz uzvarētāja. Labi, bet straujam kāpumam tabulā nepietiekami.
Uzvarētāji kopvērtējumā:
1.vieta itāļu ekipāžai (Nr.301) ar LANCIA FULVIA COUPE 1200
2.vieta grieķu ekipāžai (Nr.126) ar VOLKSWAGEN GOLF GTI
3.vieta poļu ekipāžai (Nr.249) ar ZASTAVA 1100
Latvijas ekipāžas kopvērtējumā
27.vietā ekipāža Nr.315 -Boris Volčeks, Iļja Zakmans ar JAGUAR XK150
38.vietā ekipāža Nr.34 – Agris Staņēvičs, Jānis Kirkovalds ar LADA 1500S
73.vietā ekipāža Nr.17 – Jurijs Lisenko, Viktors Poļakovs ar BMW 320
137.vietā ekipāža Nr.213 – Igors Zorins, Nikolajs Ostapolecs ar BMW 320i
176.vietā ekipāža Nr.143 – Iļja Kašins (Krievija), Māris Putniņš (Latvija) ar JAGUAR TYPE E
Kā redzam ekipāža Nr.34, ieņemot cienījamu 38. vietu, nemaz nav tā labākā Latvijas krāsas pārstāvējusī. Nr. 315. tur, pašā virknes astītē klusītēm un stabili braucis viens no LV “Jaguāriem”. Turklāt šis auto ietilpst vecākās tehnikas grupā (būvēts pirms 1970. gada) un tās atsevišķajā vērtējumā tikai solis pietrūcis līdz pjedestālam. 4. vieta. Pārējo sakrātie punkti gan visai tālu atpaliek no sapņa par balvas nopelnījušo TOP 10.
Bet Agris un Jānis tajā būtu, ja ne pirmā posma tehniskā kļūme… Nākamgad jāmēģina vēlreiz? Jautājuma zīme nevietā…
Visus rezultātus varat aplūkot šeit.