“Moller Auto” paplašina jaunu un lietotu auto klāstu ar īpašiem piedāvājumiem 0
Pēdējos gados būtiski mainījušies kā iedzīvotāju mobilitātes paradumi, tā automašīnu tirgus, nozīmīgāku lomu ieņemot lietotu auto segmentam, taču aizvien saglabājoties cilvēku vēlmei iegādāties jaunus spēkratus. Tāpēc auto dīleru tīkls “Moller Auto” ievērojami paplašinājis dažādu zīmolu lietoto auto piedāvājumu, līdztekus tam regulāri papildinot jaunu auto klāstu. Savukārt klientu nepieciešamība saņemt virkni pakalpojumu mudinājusi “Moller Auto” strauji kļūt par “vienas pieturas” koncepta dīleru tīklu. Arī ikgadējā auto izstādē “Auto 2024” uzņēmums izcēlās ar auto piedāvājuma dažādību, vienlaikus sniedzot iespēju iepazīt “vienas pieturas” koncepta priekšrocības.
“Moller Auto” attīstījis multibrand lietotu auto piedāvājumu
Lai gan “Moller Auto” ir pazīstams kā “Audi” un “Volkswagen” jaunu automašīnu dīleru tīkls, nemitīgi augošais pieprasījums pēc lietotiem auto rosinājis uzņēmumu attīstīt arī šī segmenta piedāvājumu, līdzās lietotiem “Audi” un “Volkswagen” piedāvājot klientiem iegādāties arī “Škoda”, “Volvo”, “Mercedes-Benz”, “Toyota”, “Nissan”, “BMW” un citu zīmolu spēkratus.
Kā stāsta Izīda Gerkena, “Moller Auto” uzņēmumu grupas izpilddirektore Baltijā, zīmolu daudzveidība lietotu auto klāstā ir cilvēku vajadzību un paradumu spoguļattēls: “Mūsu paradumi un nepieciešamības ir ļoti krāšņas, un to var attiecināt gan uz cilvēkiem, kuri izvēlas lietotas automašīnas, gan uz pircējiem, kuri labprātāk dod priekšroku jaunam auto. Tie klienti, kuri lemj par labu lietotai automašīnai, vēlas auto ar pārbaudītu vēsturi, daudzveidīgu komplektāciju, saprotot, cik daudz vajadzību spēj atrisināt mūsdienīgs spēkrats ar dažādām autovadītāja atbalsta sistēmām, atbilstošu ietilpību un citām ērtībām. Bieži vien izšķirošs faktors ir arī garantijas iespējas, ko “Moller Auto” piedāvā arī lietotām automašīnām.”
Viņa stāsta, ka “Moller Auto” ļoti mērķtiecīgi veido arī klientu pieredzi, tāpēc šogad atklāts Latvijā pirmais lietotu auto salons “Moller Auto Outlet” Rīgā, Sergeja Eizenšteina ielā 10, kurā daļa auto apskatāmi arī iekštelpās, kopumā piedāvājot uz vietas apskatīt aptuveni 60 dažādu zīmolu lietotus auto. Savukārt visā Latvijā “Moller Auto” lietoto auto multibrand sortimentu šobrīd veido jau aptuveni 700 mazlietotu spēkratu, kuru cenas ir no 3900 eiro līdz 100 000 eiro.
Šobrīd līdz 1. maijam lielam klāstam lietoto auto “Moller Auto” piedāvā 1 gada garantijas iespējas. Ar “Moller Auto” mazlietoto automašīnu piedāvājumu var iepazīties ŠEIT
Būtiski, ka klienti var izvēlēties sev piemērotāko lietoto spēkratu gan no esošā piedāvājuma klāsta, gan arī pasūtot vēlamo modeli, ko “Moller Auto” eksperti īpaši piemeklēs.
Jaunu auto klāstu papildinājuši jaunie “Volkswagen Tiguan” un “Volkswagen Passat”
Izīda Gerkena atklāj, ka dīleri regulāri, sekojot līdzi pircēju vēlmēm un viņu dzīvesstilam raksturīgiem paradumiem, pielāgo jaunu auto piedāvājumu, kas pēdējos gados kļūst pieejamāks arī cenas ziņā. Piemēram, šobrīd jaunie “Volkswagen Tiguan” un “Volkswagen Passat” modeļi, kuros integrētas vieglās hibrīda tehnoloģijas un novatoriskas vadības sistēmas, ir pieejami par īpašu iepazīšanās cenu, proti, modeļu ar benzīna dzinēju un daļējā hibrīda piedziņu cena sākas no 31 300 eiro, bet eHybrid – no 37 200 eiro, ieskaitot Latvijas valsts atbalstu 2 250 eiro apmērā. Tāpat pieejami “Volkswagen” Baltijas 30 gadu jubilejas modeļi ar īpašu papildu aprīkojuma klāstu.
Ar īpašajiem “Volkswagen” piedāvājumiem var iepazīties ŠEIT
“Nepārprotami, cilvēki, kuri vēlas iegādāties jaunu auto, izvērtē cenas piedāvājumu, bet tai pat laikā sagaida, ka auto būs aprīkoti ar tādām ērtībām kā digitālie ekrāni, dažādām drošības sistēmām, savienojamību ar viedtālruni, adaptīvo kruīza kontroli un citām autovadītāja atbalsta sistēmām. Izteikti augsts pieprasījums šobrīd ir pēc “Audi” zīmola automašīnām, piemēram, Latvijā “Audi Q5” ceļu satiksmē sastopam arvien biežāk. Tikmēr “Audi Q3” šobrīd iespējams iegādāties par īpašu cenu – no 32 500 eiro,” saka I. Gerkena.
Papildus izdevīgam cenu piedāvājumam, līdz 1.maijam “Moller Auto” piedāvā 5 gadu vai 100 000 km ražotāja garantiju, iegādājoties tādus “Audi” modeļus kā “Audi Q3”, “Audi Q4 e-tron”, “Audi Q8 e-tron”, “Audi Q7”, “Audi A5” un “Audi A6”.
“Vienas pieturas” koncepta dīleri ir atbilde cilvēku vēlmei saņemt virkni pakalpojumu vienuviet
“Moller Auto” mērķis ir būt par vadošo “vienas pieturas” koncepta dīleru tīklu Latvijā un Baltijā, kas nozīmē mūsdienīgu pieredzi klientiem, līdztekus automašīnu iegādei piedāvājot virkni citu pakalpojumu vienuviet. Jau šobrīd piedāvāto pakalpojumu grozā ietilpst sertificēti auto remonta un virsbūvju servisa pakalpojumi, oriģinālo rezerves daļu iegādes iespējas, auto abonēšanas pakalpojums “Moller Go” un auto apdrošināšanas pakalpojumi “Moller Auto Insurance Services”.
Turpina I.Gerkena: “Ieviešot virkni pakalpojumu, kas pircējam ir aktuāli iegādājoties auto, mēs primāri vēlamies pilnveidot klientu pieredzi, veicināt viņu lojalitāti un piedāvāt papildus ērtības. Savukārt “Moller Go” ir spilgts pierādījums pakalpojumam, kas rezonē klientu mainīgos paradumus, jo lieliski atbilst tai pircēju grupai, kura vēlas ikdienā izmantot augstvērtīgu auto bez ilgtermiņa saistībām, mainot kāroto modeli kaut vai divas reizes gadā. Augot pieprasījumam, arī “Moller Go” šobrīd pieejami īpašie piedāvājumi, piemēram, līdz 1.maijam “Volkswagen Golf 8 Life” būs pieejams abonēšanai par līdz šim zemāko cenu.”
Vairāk par “Moller Go” piedāvājumiem ŠEIT