Publicitātes foto

“Moller Auto” eksperti skaidro, kā saglabāt sava auto vērtību ilgtermiņā 0

Investīcijas personīgajā transportlīdzeklī ir ne vien finanšu jautājums, plānojot savus naudas līdzekļus, bet arī papildus atbildība, uzņemoties rūpes par īpašumu. Mūsdienās viens no spēkratu īpašnieku izaicinājumiem ir parūpēties par auto tehnisko stāvokli, lai tas ilgtermiņā saglabātu savu vērtību. Tāpēc auto dīlera “Moller Auto” eksperti stāsta par būtiskākajiem faktoriem, kas auto īpašniekiem jāņem vērā, lai auto saglabātu savu vērtību. Tāpat viņi atzīst, ka virkne mājasdarbu autovadītāju izglītošanā ir jāveic arī apdrošināšanas pakalpojumu sniedzējiem un sertificētiem auto servisiem. 

Veselam
Pazīmes, ka tu patērē pārāk daudz olbaltumvielu 2
Krievijā trīskāršojušies “vārti uz elli”, kas var aprīt zemi un ciemus
Kokteilis
Optiskās ilūzijas tests. Pasaki, ko tu attēlā ieraudzīji pirmo, un atklāj savas visslēptākās vēlmes
Lasīt citas ziņas

Auto apdrošināšana un serviss ir vitāli svarīgi posmi spēkrata vērtības saglabāšanā

Izīda Gerkena, “Moller Auto” uzņēmumu grupas izpilddirektore Baltijā, novērojusi, ka ikdienā daļa autovadītāju Latvijā turpina paļauties uz veiksmi, piemēram, pilnvērtīgi neiedziļinoties auto apdrošināšanas segumā ietvertajos riskos vai pat iztiekot tikai ar obligāto auto apdrošināšanu – OCTA polisi.

CITI ŠOBRĪD LASA

Turpina I.Gerkena: “Iegādājoties jaunu auto līzingā, KASKO apdrošināšana ir obligāta. Un tas ir likumsakarīgi, jo KASKO apdrošināšana auto īpašniekam sedz radušos zaudējumus ceļu satiksmes negadījuma rezultātā, vai, ja auto būs nozagts vai tam nodarīs bojājumus trešās personas. Diemžēl, kad līzings noslēdzies, realitātē daudzi auto īpašnieki iztiek vien ar obligāto OCTA polisi. Ir arī autovadītāji, kuri uzskata, ka, dzīvojot reģionos, kur satiksmes intensitāte ir mazāka, KASKO nav nepieciešama. Tomēr jāņem vērā, ka neatkarīgi no tā, vai automašīna ir jauna vai jau kādu brīdi lietota, gudrai un efektīvai tās ikdienas uzturēšanai ir izšķiroša nozīme. Runa nav tikai par auto tehniskajiem aspektiem, piemēram, ikdienas apkopi, diagnostiku u.tml. Ir vajadzīga tieši viena sekunde, lai auto ciestu ceļu satiksmes negadījumā uz aktīva lielceļa vai apledojuša lauku ceļa, kāds to nozagtu, vai, dodoties attālākā braucienā, auto riepa tiktu bojāta, paliekot nekurienes vidū.”

Tikmēr SIA “Moller Auto Insurance Services” vadītājs Aigars Milts akcentē, ka brīdī, kad notiek negadījums, spēkrata vērtība tiek tūlītēji apdraudēta, tāpēc KASKO apdrošināšana un auto servisi ir vitāli svarīgs ķēdes posms auto vērtības saglabāšanā.

Publicitātes foto

“Iestājoties KASKO gadījumam, izvēle labot savu auto sertificētā servisā var izrādīties izšķirošs faktors tā vērtības saglabāšanā. Dīleru servisos remontu veiks augsta līmeņa speciālisti, izmantojot vismodernāko aparatūru un jaunas oriģinālās detaļas, un tieši šie kvalitātes aspekti, ko nespēj sniegt lēti remontdarbu pakalpojumu veicēji vai “pelēkās” zonas servisi, noteiks, cik lielā mērā tiks saglabāta spēkrata vērtība. Tāpēc autovadītājus vienmēr aicinām rūpīgi pievērst uzmanību, kurā servisā tiks veikti spēkrata remontdarbi,” norāda A. Milts.

Autovadītājiem svarīgi saņemt individuālu pieeju

“Moller Auto Insurance Services” piedāvātos apdrošināšanas pakalpojumus var saņemt “Moller Auto” dīleru centros visā Latvijā, kur katram klientam tiks veltīta individuāla pieeja, lai ne vien piemeklētu atbilstošākos apdrošināšanas risinājumus, bet arī veidotu izpratni par to nozīmi, ietverto segumu u.tml. “Moller Auto” eksperti uzskata, ka tieši individuāla pieeja ir “atslēga” tam, cik zinoši par apdrošināšanu un servisu nozīmi būs auto īpašnieki.

“Pērn ieviešot jaunu “Moller Auto” pakalpojumu “Moller Auto Insurance Services”, esam nonākuši pie secinājuma, ka, tāpat kā pārdodot automašīnas, arī piedāvājot klientiem saistītos pakalpojumus, t.i. auto apdrošināšanu, nepieciešama individualizēta pieeja, tajā skaitā rūpīgi iepazīstinot un izglītojot klientus par apdrošināšanas veidu atšķirībām, polisēs ietvertajiem riskiem u.tml. Cilvēkiem ir ļoti atšķirīgas pieredzes, un tam ir noteicoša loma, aizsargājot sava auto vērtību. Citiem vārdiem sakot, autovadītāju zināšanas, konsekventi pilnvērtīgi apdrošinot savu spēkratu, ir stabils pamatakmens auto vērtības saglabāšanā, taču sava artava viņu izglītošanā jāiegulda arī pakalpojumu sniedzējiem,” secina A. Milts.

“Ir skaidrs, ka gan dīleriem, gan apdrošināšanas kompānijām ir jāturpina savs darbs autovadītāju izglītošanā, tostarp skaidrojot sertificētu auto servisu nozīmi un transportlīdzekļu apdrošināšanas būtību, tajā ietverto, sākot ar palīdzības paketi un beidzot ar riskiem, ja apdrošināšanas nav. Šajā ziņā jāņem vērā, ka, piedāvājot individuālu pieeju, mēs kā pakalpojumu sniedzēji gādājam ne vien par cilvēku personīgā īpašuma, bet arī par visa Latvijas autoparka vērtības saglabāšanu,” secina I. Gerkena.

Kārdinājums remontēt auto “pelēkās” zonas servisā rada lielus riskus

“Pelēkās” zonas servisi ir viens no ievērojamākajiem apdraudējumiem auto vērtībai. I. Gerkena stāsta, ka brīdī, kad auto nonāk nesertificētā servisā, auto īpašnieki nereti pat nenojauš, ka spēkrata remontā var tikt izmantotas neoriģinālās auto detaļas, kas pie tam vēl netiek pareizi integrētas spēkrata mehānismos; darbus veic meistari bez atbilstošām kompetencēm ar novecojušu tehniku. Tam ir tūlītēja ietekme uz auto vērtību un ne tikai. Apmeklējot šādu servisu, patiesība var būt auksta – iekļūstot nākamajā ceļu satiksmes negadījumā, apdraudējumus autovadītāja un pasažieru veselībai un dzīvībai var būt ievērojami lielāks, arī liktenīgs.

“Kāpēc autovadītāji aizvien lemj par labu riskam remontēt spēkratu nesertificētā servisā? Atbilde visbiežāk meklējama auto apdrošināšanā, proti, ja KASKO polises nav, auto īpašnieks vienmēr meklēs lētākā servisa pakalpojumus, aizmirstot vai finansiālo iespēju dēļ pat nespējot izvairīties no riskiem, ko šāda izvēle var sniegt. Lieti piebilst, ka ilgtermiņā rūpīgi uzturēts auto, kas nav piedzīvojis “pelēkās” zonas servisu apmeklējumus, ir ne tikai vērtīgāks, bet var arī kalpot kā investīcija, iegādājoties citu automašīnu. Piemēram, mūsdienās apjomīga daļa pircēju, kuri, iegādājoties jaunu auto, to lieto piecus gadus jeb laiku, kad ir aktīva auto garantija, bet pēc tam to izmanto kā iemaksu jauna auto iegādē. Savukārt vecais spēkrats nonāk “Moller Auto” dīleros otrreizējā pārdošanā,” norāda Izīda Gerkena, “Moller Auto” uzņēmumu grupas izpilddirektore Baltijā.

Plašāka informācija par “Moller Auto” servisa un apdrošināšanas pakalpojumiem pieejama: https://mollerauto.lv