Moderns dizains un jauni darbinieki – darbu sākusi “Latvijas Pasta” atjaunotā nodaļa 0
Darbu sākusi “Latvijas Pasta” pirmā jaunas koncepcijas pasta pakalpojumu sniegšanas vieta – Rīgas 10.pasta nodaļa, portālu “LA.lv” informēja informēja “Latvijas Pasta” pārstāvji.
Pēc rekonstrukcijas un jaunu darbinieku piesaistes “Latvijas Pasts” atjaunojis darbu moderna dizaina telpās, ieviešot mūsdienīgus klientu apkalpošanas principus un aktīvu komunikāciju ar apmeklētājiem, optimizējot apkalpošanas procesus un ātrumu, kā arī organizējot preču tirdzniecību atvērtā tipa stendos, uzsvēra “Latvijas Pasta” pārstāvji.
Pie nodaļas atklāta arī Latvijā vienīgā velonovietne, kas izvietota uz ielas braucamās daļas, neaizņemot gājējiem paredzēto teritoriju un divu automašīnu vietā ļaujot novietot desmit divriteņu.
Rīgas 10.pasta nodaļa Elizabetes ielā 41/43, ņemot vērā tās atrašanās vietu un telpu izvietojumu galvaspilsētas centrā, izvēlēta par pirmo jaunas koncepcijas “Latvijas Pasta” nodaļu, nodrošinot augstas kvalitātes mūsdienīgus standartus gan klientu apkalpošanā, gan preču un pakalpojumu pārdošanā, gan ārējā veidolā.
Nodaļas kolektīvs ir veidots no jauna, izsludinot darbinieku atlasi un pretendentiem izvirzot augstas prasības kā klientu apkalpošanas, tā svešvalodu zināšanu jomā.
“Rīgas 10.pasta nodaļa ir sākums pilnīgi jaunai pasta pakalpojumu sniegšanas kultūrai mūsu uzņēmumā. Tā ir kardināli atšķirīga pieeja preču un pakalpojumu piedāvājumā, klientu apkalpošanā un dizainā. Šis pozitīvais pavērsiens nenozīmē, ka visu līdzšinējo pieredzi uzskatām par nepiemērotu, bet tas pierāda, ka esam fleksibls un atvērts uzņēmums, vienmēr gatavs aktīvai rīcībai, mūsdienīgiem risinājumiem un jauniem izaicinājumiem,” uzsvēra “Latvijas Pasta” valdes priekšsēdētājs Mārcis Vilcāns.
Jaunās koncepcijas nodaļa paredz apmeklētājiem draudzīgāku un elastīgāku apkalpošanas modeli, sniedzot pakalpojumus pie stāvletes un tādējādi nodrošinot ciešāku saskarsmi ar klientu.
Procesi nodaļā optimizēti tā, lai panāktu ātrāku un efektīvāku apkalpošanu: par sūtījumu saņemšanu klienti parakstās elektroniskā veidā speciālos paraksta termināļos, izslēdzot nevajadzīgu papīra, laika un darba resursu patēriņu.
Savukārt daļa laikietilpīgāko darbu pārcelti ārpus nodaļas uz “Latvijas Pasta” šķirošanas kompleksu, atslogojot darbiniekus, kas iesaistīti klientu apkalpošanā.
Arī atvērtā tipa mazumtirdzniecības preču stendi samazina nodaļā pavadāmo laiku – preču klāsts ir brīvi pieejams apskatei ikvienam klientam, kurš vēlamo preci var izvēlēties pats un tad samaksāt kasē.
Šādā veidā izvietots arī sūtījumu iepakojums, ko klients savlaicīgi var pielāgot savam sūtījumam, neveidojot rindu un maksājot kasē jau par izvēlētu preci.
Rīgas 10.pasta nodaļa pagaidām ir pirmā “Latvijas Pasta” nodaļa, kur īstenots klientu apkalpošanas uzlabojumu komplekss risinājums.
Vienlaikus jau 2018.gadā visās “Latvijas Pasta” nodaļās tiks izvietoti jauni kases sistēmu datori, nodrošinot pakalpojumu operatīvāku sniegšanu, un mobilie termināļi sūtījumu izsniegšanai un reģistrēšanai.
Savukārt ar multifunkcionālo klientu plūsmas vadības sistēmu “In-Out” visā Latvijā patlaban aprīkotas jau 84 nodaļas, organizējot ne tikai pakalpojumu saņemšanu nodaļā uz vietas, bet ļaujot pakalpojumiem pieteikties arī attālināti, izmantojot “Latvijas Pasta” mobilo lietotni.
Šī sistēma darbojas arī Rīgas 10.pasta nodaļā. Lietotnes funkcionalitātes paplašināšanas rezultātā tajā tiešsaistes režīmā jau pavisam drīz būs iespējams sekot līdzi arī rindas virzībai, sniedzot iespēju prognozēt laika patēriņu konkrētā pakalpojuma saņemšanai.
“Latvijas Pasts” jau divus gadus aktīvi veido klientiem labvēlīgāku vidi pasta nodaļās, un viens no tās elementiem ir arī īpaša dizaina drošas velonovietnes, kas līdz 2018.gada beigām būs izveidotas jau pie 20 pasta nodaļām.
Pie Rīgas 10.pasta nodaļas uz ielas braucamās daļas ir atklāta Latvijā unikāla velonovietne, kas neaizņem gājējiem paredzēto teritoriju un divu automašīnu vietā ļauj novietot desmit divriteņu. Tā guvusi lietotāju plašu atzinību un tiek aktīvi izmantota, norādīja “Latvijas Pasta” pārstāvji.
“Latvijas Pasts” nodrošina plašāko pasta pakalpojumu pieejamību visā Latvijas teritorijā, uzturot vairāk nekā 600 pasta pakalpojumu sniegšanas vietu.
Uzņēmuma pamatfunkcija ir universālā pasta pakalpojuma sniegšana, papildus nodrošinot arī komercpārvadājumu, eksprespasta, maksājumu, preses, mazumtirdzniecības un filatēlijas pakalpojumus.
“Latvijas Pasts” ir valstij pilnībā piederošs uzņēmums, kurā strādā ap 4000 darbinieku.