Modē ir dabiski, senatnīgi un noskaņām bagāti materiāli
 0

Frankfurtē tradicionāli ik gadu notiek mese “Tendence 2013”, atspoguļojot galvenās aktualitātes interjera aksesuāru jomā. Šogad mesē piedalījās aptuveni 55 dalībvalstis, kas iepazīstināja ar savas produkcijas jaunumiem 2013./14. gada sezonai.

Reklāma
Reklāma

 

Kokteilis
VIDEO. “Spļāviens latviešu dvēselēs!” Cilvēkus pamatīgi satracina “Spēlmaņu nakts” priekšnesums
“Izārdīs Latviju pa vīlēm!” Soctīklotāji “izceļ saulītē” vecu premjeres ierakstu soctīklos, kas izsauc viedokļu vētru
7 lietas, kas notiek ar ķermeni, ja rītu sāc ar kafijas tasi tukšā dūšā
Lasīt citas ziņas

Šīs izstādes zīmīgākā tendence – vairs nav tik daudz Āzijas tirgus pārstāvju kā iepriekšējos gados. Līdz ar to arī mazāk masveidības. “Lai gan salīdzinājumā ar iepriekšējo gadu šogad izstādi apmeklēja mazāk interesentu – (pērn 45 000, šogad 38 000), izstādes reitings un kvalitāte ir krietni augusi,” pēc izstādes atzīmēja Detlefs Brauns, “Messe Frankfurt” izpildpadomes loceklis. Šogad lielāka uzmanība ir pievērsta produktiem ar individualitāti un augstu kvalitāti.

Izstāde vairāk paredzēta profesionālu dizaineru un dekoratoru lokam, nevis vienkāršam pircējam, tomēr lielākā daļa produktu jau šajā rudenī nonāks interjera preču veikalos un salonos, kur tos varēs izvēlēties katrs pircējs. Tāpēc nedaudz par galvenajām tendencēm, kas palīdzēs labāk orientēties, izvēloties preces ne tikai vēsajam gadalaikam, bet arī nākamajai pavasara sezonai. Mese aptvēra divas galvenās pamatjomas: “Living” – interjera modes tendences, un “Giving” – dāvanu un svētku noformējumu idejas.

{gallery id=”2207″}

 

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.