Publicitātes foto

Mobilo sakaru operators “Bite” paziņo par vērienīga projekta noslēgšanu 0

Līdz ar jauna digitālā koncepta klientu apkalpošanas centra jeb salona atklāšanu Ventspilī mobilo sakaru operators “Bite” ir noslēdzis vērienīgo salonu digitalizācijas jeb modernizēšanas projektu, portāls “LA.lv” noskaidroja uzņēmumā.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Piecas frāzes, kuras tev nekad nevajadzētu teikt sievietei pāri 50 5
Kokteilis
Šie ēdieni nedrīkst būt uz galda, sagaidot 2025. gadu – Čūskai tie nepatiks! Saraksts ir iespaidīgs 4
Kokteilis
2025. gads sola “stabilu melno svītru” 5 zodiaka zīmēm
Lasīt citas ziņas
Projekts tika aizsākts 2016.gada nogalē, tajā kopumā investēti vairāk nekā 2 miljoni eiro.

“Bites” klientu apkalpošanas centru modernizēšana tika uzsākta ar mērķi nodrošināt Latvijas iedzīvotājiem vēl personiskāku apkalpošanu, vienlaikus uzlabojot viņu mobilo sakaru lietošanas un iepirkšanās pieredzi.

CITI ŠOBRĪD LASA

Tādējādi projekta ietvaros mainīts ne tikai salonu dizains un iekārtojums. To kopējā telpu platība ir palielināta par 50%, bet produktu klāsts kļuvis trīs reizes plašāks.

“Bites” vadītājs Kaspars Buls skaidro, ka “Bites” prioritāte vienmēr ir bijuši klienti. Lai nodrošinātu viņiem augstākā līmeņa apkalpošanu, salonu modernizācijas projekta ievaros uzņēmums ne tikai būtiski paplašinājis tajos pieejamo ierīču klāstu un paaugstinājis to darbinieku kompetences.

“Domājot par klientu ērtībām, salonu telpas ir kļuvušas daudz modernākas un plašākas. Par to, ka pārmaiņas bijušas efektīvas, liecina ne vien klientu pozitīvās atsauksmes, bet arī fakts, ka apmeklētāju plūsma mūsu salonos pēdējo divu gadu laikā ir palielinājusies par 24%,” informē K. Buls.
Publicitātes foto
Digitālā koncepta ieviešanu “Bite” uzsāka 2016.gada rudenī, rekonstruējot salonu Saharova ielā 20a, Rīgā (lielveikala “Maxima” telpās).

Savukārt kā pēdējais nule kā pārveidots salons, kas jau 10 gadus, proti, kopš tā atklāšanas brīža, atrodas tirdzniecības centrā “Tobago” – Lielajā prospektā 3/5, Ventspilī.

Paplašinot ierasto klientu apkalpošanas standartu, salonu modernizācijas projekta ietvaros izveidoti arī vairāki “Bites” jauno tehnoloģiju parki.

Tiem raksturīga ļoti bagātīgs preču un pakalpojumu klāsts un plaša demo ierīču zona, kurā ikviens interesents var izmēģināt jaunākās, inovatīvākās ierīces pirms lēmuma pieņemšanas par to iegādi.

“Bites” vadītājs norāda, ka šajos parkos sev piemērotākās ierīces atrod pat prasīgākie tehnoloģiju lietotāji.

Iemesls? To piedāvājumā ir vairāk nekā 100 dažādas ierīces un vairāki simti aksesuāru – sākot no viedtālruņiem un viedpulksteņiem un beidzot ar droniem, eholotēm, elektroskūteriem, “gudrajiem” putekļusūcējiem un televizoriem, kā arī mūsdienīgiem risinājumiem mājokļa un biznesa drošībai.

“Īpaši lepojamies ar mūsu jaunāko tehnoloģiju parku, kurš atrodas iepirkšanās un izklaides centrā “Akropole”. Investējot teju 200 000 eiro, esam radījuši īpaši modernu un interaktīvu vidi, kurā ļauties aizraujošiem piedzīvojumiem tehnoloģiju pasaulē un kas lieliski iederas šī centra koncepcijā. Esam pārliecināti, ka šis kļūs par populārāko “Bites” jauno tehnoloģiju parku Latvijā,” uzsver K.Buls, piebilstot, ka šajā parkā pilna servisa pakalpojumus var saņemt ikviens “Bites” klients – arī uzņēmēji.

Publicitātes foto

Kopumā operatora tīklā šobrīd ir septiņi tehnoloģiju parki. Tie atrodas lielākajos tirdzniecības centros Rīgā (“Akropole”, “Alfa”, “Domina”, “Origo”, “Rīga Plaza” un “Spice”) un Daugavpilī (“Ditton”).

Šobrīd “Bites” tīklā ir 37 klientu apkalpošanas centri visā Latvijā.

Tajos iespējams ne vien izmēģināt un iegādāties mobilās ierīces, bet arī ātri un droši pārnest datus no vecā telefona uz jaunu, sagatavot ierīces darbam, saņemt profesionālas konsultācijas, tostarp praktiskus padomus ierīču un mobilo aplikāciju efektīvai lietošanai u.tml.

“Bite” ir  mobilo sakaru operators Latvijā, kas jau vairāk nekā desmit gadus nodrošina mūsdienīgus, inovatīvus, klientu vēlmēm un vajadzībām pielāgotus mobilo sakaru pakalpojumus.

Reklāma
Reklāma

Tīkla infrastruktūras un pakalpojumu attīstībā uzņēmums ik gadu investē aptuveni 10% apgrozījuma.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.