Mobilo sakaru operators “Bite” paziņo par vērienīga projekta noslēgšanu 0
Līdz ar jauna digitālā koncepta klientu apkalpošanas centra jeb salona atklāšanu Ventspilī mobilo sakaru operators “Bite” ir noslēdzis vērienīgo salonu digitalizācijas jeb modernizēšanas projektu, portāls “LA.lv” noskaidroja uzņēmumā.
“Bites” klientu apkalpošanas centru modernizēšana tika uzsākta ar mērķi nodrošināt Latvijas iedzīvotājiem vēl personiskāku apkalpošanu, vienlaikus uzlabojot viņu mobilo sakaru lietošanas un iepirkšanās pieredzi.
Tādējādi projekta ietvaros mainīts ne tikai salonu dizains un iekārtojums. To kopējā telpu platība ir palielināta par 50%, bet produktu klāsts kļuvis trīs reizes plašāks.
“Bites” vadītājs Kaspars Buls skaidro, ka “Bites” prioritāte vienmēr ir bijuši klienti. Lai nodrošinātu viņiem augstākā līmeņa apkalpošanu, salonu modernizācijas projekta ievaros uzņēmums ne tikai būtiski paplašinājis tajos pieejamo ierīču klāstu un paaugstinājis to darbinieku kompetences.
Savukārt kā pēdējais nule kā pārveidots salons, kas jau 10 gadus, proti, kopš tā atklāšanas brīža, atrodas tirdzniecības centrā “Tobago” – Lielajā prospektā 3/5, Ventspilī.
Paplašinot ierasto klientu apkalpošanas standartu, salonu modernizācijas projekta ietvaros izveidoti arī vairāki “Bites” jauno tehnoloģiju parki.
Tiem raksturīga ļoti bagātīgs preču un pakalpojumu klāsts un plaša demo ierīču zona, kurā ikviens interesents var izmēģināt jaunākās, inovatīvākās ierīces pirms lēmuma pieņemšanas par to iegādi.
Iemesls? To piedāvājumā ir vairāk nekā 100 dažādas ierīces un vairāki simti aksesuāru – sākot no viedtālruņiem un viedpulksteņiem un beidzot ar droniem, eholotēm, elektroskūteriem, “gudrajiem” putekļusūcējiem un televizoriem, kā arī mūsdienīgiem risinājumiem mājokļa un biznesa drošībai.
“Īpaši lepojamies ar mūsu jaunāko tehnoloģiju parku, kurš atrodas iepirkšanās un izklaides centrā “Akropole”. Investējot teju 200 000 eiro, esam radījuši īpaši modernu un interaktīvu vidi, kurā ļauties aizraujošiem piedzīvojumiem tehnoloģiju pasaulē un kas lieliski iederas šī centra koncepcijā. Esam pārliecināti, ka šis kļūs par populārāko “Bites” jauno tehnoloģiju parku Latvijā,” uzsver K.Buls, piebilstot, ka šajā parkā pilna servisa pakalpojumus var saņemt ikviens “Bites” klients – arī uzņēmēji.
Kopumā operatora tīklā šobrīd ir septiņi tehnoloģiju parki. Tie atrodas lielākajos tirdzniecības centros Rīgā (“Akropole”, “Alfa”, “Domina”, “Origo”, “Rīga Plaza” un “Spice”) un Daugavpilī (“Ditton”).
Tajos iespējams ne vien izmēģināt un iegādāties mobilās ierīces, bet arī ātri un droši pārnest datus no vecā telefona uz jaunu, sagatavot ierīces darbam, saņemt profesionālas konsultācijas, tostarp praktiskus padomus ierīču un mobilo aplikāciju efektīvai lietošanai u.tml.
“Bite” ir mobilo sakaru operators Latvijā, kas jau vairāk nekā desmit gadus nodrošina mūsdienīgus, inovatīvus, klientu vēlmēm un vajadzībām pielāgotus mobilo sakaru pakalpojumus.
Tīkla infrastruktūras un pakalpojumu attīstībā uzņēmums ik gadu investē aptuveni 10% apgrozījuma.