
Sazinoties ar mobilo operatoru pārstāvjiem, visi trīs uzņēmumi pozitīvi vērtēja valsts institūciju iesaisti problēmas risināšanā. “Klientiem ir dažādas izvēles iespējas, īpašie piedāvājumi ģimenēm un skolēniem – katrs var izvēlēties sev optimālu tarifu plānu no mūsu piedāvājuma,” sacīja Elīna Lidere, LMT preses sekretāre. Tomēr acīmredzot LMT vismaz pagaidām nedomā par tāda tarifa izveidi, ar kuru varētu brīvi sazināties vien Latvijas teritorijā. 2
Arī “Tele2” pārstāve Laura Homka man sacīja, ka Konkurences padomes rīcība jāvērtē pozitīvi, jo tas nozīmē, ka tā modri seko tirgus aktivitātēm un aizstāv brīvas konkurences modeli. Arī “Tele2” nepiedāvā saziņu tikai Latvijā, taču zem “Tele2” ir arī “Zelta zivtiņa”, kura gan piedāvā tarifus bez saziņas un interneta Eiropā.
Savukārt “Bites” mārketinga vadītāja Diāna Šmite norādīja, ka Latvijā aizvien valda ievērojama konkurence telekomunikāciju nozarē un mums nav iemesla satraukumam, ja uzraugošās iestādes dara savu darbu. “Bitei” esot arī vairāki lokālie tarifu plāni – gan priekšapmaksas, gan pēcapmaksas.