Četri jauni TV izklaides produkti – ar vilšanās pēcgaršu 10
Izklaides iespējas TV ekrānos aug kā sēnes pēc lietus
Pēdējo mēnešu laikā Latvijas telekomunikāciju vide saviļņojusies kā nekad agrāk – vadošie operatori laiduši klajā jaunu televīzijas pakalpojumu. Citam plāns gandiozāks, citam – vienkāršāks, bet visi pakalpojumi piedāvā kaut ko jaunu Latvijā vēl bērnu autiņos esošajām multimediju izklaides iespējām.
Pirmais ar pārliecinoši unikālāko, grandiozāko un tehniski sarežģītāko plānu mūs iepazīstināja “Latvijas Mobilais telefons” (“LMT”), kurš jau pavasarī izrādīja savu viedtelevīziju – uz “Android TV” bāzētu platformu, kas ļaus uz lielā ekrāna skatīties iemīļotos TV kanālus un filmas, spēlēt internetveikalā lejupielādējamās spēles, klausīties mūziku “Spotify” vai jebkurā citā mūziku atskaņojošā lietotnē un darīt daudzas citas lietas, kuras līdz šim televizorā daudz mazākos apmēros varēja darīt vien gudro televizoru jeb “SmartTV” īpašnieki. Diemžēl “LMT” produkts ir aizkavējies, un tikai jūlija beigās pie apmēram 1000 lietotājiem nonāca viedtelevīzijas “beta” jeb izmēģinājuma versija – vēl negatavs produkts, par ko pārliecinājos arī es.