
– Tātad, ja runājam par iziešanu no reklāmas tirgus, svarīgākais ir jautājums par sabiedriskā medija turpmāko finansēšanas modeli. Ja tas paliek kā līdz šim, sabiedriskais medijs faktiski var nonākt vēl lielākā politiskā atkarībā. 46
– Tieši tā. Šobrīd, ja mēs kaut kam vēlamies iegūt papildu finansējumu, tad tā ir valdība, tie ir politiķi, kas izlemj, vai mums šī nauda pienākas vai nepienākas.
– Cits variants būtu sabiedriskā medija abonentmaksas ieviešana. Vai, tavuprāt, mūsu sabiedrība tam šobrīd būtu gatava?
– No iedzīvotāju noskaņojuma, manuprāt, šobrīd tas nebūtu iespējams. Tāpēc ka palielinās daudz un dažādas izmaksas un arī ekonomiskā situācija mums nemaz tik strauji neuzlabojas. Pat ja šī abonentmaksa nav pārspīlēti liela, nedomāju, ka mūsu sabiedrība šobrīd to būtu gatava akceptēt.