Publicitātes foto

“Mēness aptieka” – klientu apkalpošanas līdere Latvijā 6

“Mēness aptieka” ir klientu apkalpošanas kvalitātes līdere farmācijas jomā Latvijā. “Dive Group” veiktajā pētījumā par 2024. gadu “Mēness aptieka”, apsteidzot citus aptieku uzņēmumus, sasniegusi augstāko rezultātu 85,29 %.

Reklāma
Reklāma
Veselam
Četri dzērieni, kas izraisa insulīna rezistenci un svara pieaugumu. Ar ko tos aizvietot?
Kokteilis
Kāds vīrietis vajadzīgs katrā zodiaka zīmē dzimušai sievietei 8
Veselam
Slaida auguma noslēpums! 25 pārtikas produkti ar augstu olbaltumvielu un zemu tauku saturu 8
Lasīt citas ziņas

“Mūsu klienta vajadzībām atbilstošie lēmumi farmaceitiskās aprūpes pilnveidei, bagātinot farmaceitu zināšanas, prasmes un saskarsmes iemaņas, pozitīvās izmaiņas aptieku vidē, plašā lojalitātes programma, klientu apkalpošanas standartu papildinājums, kā arī nozīmīgais veselības komunikācijas saturs ir veicinājis, lai klients mūsu aptiekās justos gaidīts, droši aprūpēts un izvēlētos atgriezties. Pētījuma rezultāts to apstiprina, vienlaikus atgādinot par aizvien pieaugošajām mūsdienu klienta prasībām. Esam vienmēr ērti pieejami un pateicīgi klientiem par augsto novērtējumu, kā arī gatavību mūsu pakalpojumus ieteikt citiem,” atzīst par farmaceitisko aprūpi un tās kvalitāti atbildīgā “Mēness aptiekas” Pārdošanas daļas vadītāja, valdes locekle, farmaceite Jeļena Petrišina.

Pētījums liecina, ka novērtējot labo pieredzi “Mēness aptiekā”, citiem to ieteikt izvēlējušies visvairāk  – 70 %. Augsti  ir arī  “Mēness aptiekas” farmaceitu sniegtās aprūpes kvalitātes novērtējuma rādītāji.

CITI ŠOBRĪD LASA

Kopumā pētījums atklāj, ka triju Baltijas valstu vidū ar labāko klientu apkalpošanas kvalitāti arī šogad var lepoties Latvija, sasniedzot vidējo nozares rādītāju 81,42%, kurai seko Lietuva ar 77,10%, un ar viszemāko rezultātu šajā nozarē ir Igaunija ar 76,39%. Latvijā kā visaugstāk novērtētā sadaļa, sasniedzot 99,35% rezultātu, ir izvirzījusies apkalpošanas vide, aptiekas telpas, klientiem ērtais to iekārtojums. Tas ir par 1,91% augstāks nekā 2023. gadā, norādot uz uzlabojumiem klientu apkalpošanas jomā. Kopējais vērtējums farmācijā ir samazinājies par 6% salīdzinājumā ar 2023. gadu, liecinot par izaicinājumiem, ar kuriem nozare saskaras.

“Dive Group”, viens no vadošajiem klientu servisa uzlabošanas uzņēmumiem,  ar ilggadēju pieredzi Centrālajā un Austrumu Eiropā. DIVE TOP3 ir klientu apkalpošanas kvalitātes salīdzināšanas instruments, kas tiek pielietots arī citās nozarēs, veicot pētījumus Baltijā, Polijā un Ziemeļvalstīs. Pētījumi tiek veikti, izmantojot slepenā pircēja metodi. Pētījums veikts 2024. gada maijā.

Vairāk par pētījumu.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.