“Mēness aptieka” – farmācijas jomā mīlētākais un atbildīgākais zīmols Latvijā 0
Iedzīvotāju aptaujā, izmantojot īpašu starptautiski atzītu metodoloģiju, Latvijas mīlētāko zīmolu TOP otro gadu pēc kārtas “Mēness aptieka” ieguvusi pirmo vietu farmācijas nozarē, no 282 zīmoliem ierindojoties augstajā 41. vietā.
Augsta sociālās atbildības latiņa
Īpaši izceļama “Mēness aptiekas” pozīcija sociālās atbildības jomā (HUMAN), kurā “Mēness aptieka”, esot pirmajā vietā farmācijas nozarē, kopējā mīlētāko zīmolu TOP ierindojas 25. vietā.
Šo pozīciju “Mēness aptiekai” nodrošinājis iedzīvotāju vērtējums, atbildot uz jautājumu – vai šis zīmols strādā sabiedrības labā, darbojas sociāli atbildīgi.
Šāds augsts sabiedrības novērtējums laikā, kad notikumus pasaulē uzlūkojam caur pandēmijas izraisītās veselības krīzes prizmu, ir īpaši nozīmīgs ikvienam uzņēmumā strādājošajam – kā augstu novērtētajiem farmaceitiem, farmaceita asistentiem un farmaceita palīgiem, tā ikvienam aptiekas un biroja darbiniekam, kā arī uzņēmuma vadības komandai.
Salīdzinājumā ar gadu iepriekš, Latvijas „Mīlētāko zīmolu topā” „Mēness aptieka” ir saglabājusi nozarē augstāko novērtējumu visās analizētajās pozīcijās, kurās tiek noskaidrota zīmola unikalitāte, kvalitāte, ieguvumi un sociālā atbildība.
Pētījuma aptaujā „Mēness aptieka” novērtēta kā sociāli atbildīgs uzņēmums, kas veido un atbalsta arī sociālās kampaņas, iesaistās vērienīgos sociālās atbildības projektos. No tiem lielākais šobrīd ir ģenerālsponsora statuss Latvijas paraolimpiskajai komitejai.
Vienlaikus „Mēness aptieka” zīmola pakalpojumi ir ērti pieejami Latvijas iedzīvotājiem gan reālajā, gan virtuālajā vidē, sasniedzot ar aktuālu informāciju medijos un sociālajos tīklos.
Īpaši atzīmējams arī fakts, ka „Mīlētāko zīmolu topa” pirmajās 45 pozīcijās „Mēness aptieka” ir vienīgais zīmols ne vien farmācijā, bet veselības aprūpes jomā kopumā.
Viens no iecienītākajiem zīmoliem
„Pateicamies saviem klientiem un apzināmies, ka ar pozitīvu jā atzīmēt atbildi – nākamreiz, iegādājoties produktu un/vai pakalpojumu šajā kategorijā, noteikti izvēlēšos šo zīmolu un tas ir viens no maniem iecienītākajiem zīmoliem – palīdzējusi īpašā paļāvība tieši uz mūsu farmaceitu padomu, viņu sniegto farmaceitisko aprūpi.
To palīdz realizēt nemitīgs izaugsmes un profesionālo mācību ceļš, ko uzņēmums īpaši atbalsta. Tā ir mūsu profesionāļu spēja uzklausīt, saprast, paskaidrot, veiksmīgi komunicēt ar mūsu klientiem.
Tieši pašlaik sarežģītajā pandēmijas laikā saprotam, ka šai atbildē savs svars līdzās profesionālai saskarsmei ir mūsu dinamiskajiem jauninājumiem un servisam e-menessaptieka.lv ērto piedāvājumu klāstā.
Tas ir darba rezultāts, kas ieguldīts aptieku rekonstrukcijās, renovācijā, jaunu pakalpojumu piedāvājumā konsultācijām attālināti,” teic „Mēness aptieka” uzņēmuma valdes locekle Jeļena Petrišina.
Palīdz pārvarēt veselības krīzes situāciju
„Mēness aptieka” palīdz Latvijas iedzīvotājiem pārvarēt sarežģīto veselības krīzes situāciju, cieši strādājot kopā ar citiem veselības aprūpē iesaistītajiem uzņēmumiem.
Pavasarī, sākoties pandēmijai, uzsākām vairākas akcijas, kas aicināja iedzīvotājus būt piesardzīgiem un atbildīgiem.
Šīs akcijas ietvaros „Mēness aptiekās” bez maksas tika izdalītas Latvijas iedzīvotājiem vairāk nekā 300 000 sejas masku. Plaša sociāla kampaņa tika izvērsta Latvijas medijos, un šis mūsu solis ļāva ne tikai uzlabot Latvijas rādītājus cīņā ar COVID-19, bet arī atbalstīt Latvijas medijus.
„Mēness aptiekai” ir svarīgs informēts, zinošs, veselībpratībā izglītots klients, tādēļ lielu uzmanību pievēršam izglītojošai, zinātniski pamatotai, uzticamai informācijai, kas tiek radīta, iesaistot farmaceitus un ārstus. Šo darbu noteikti turpināsim,” apliecinot pateicību Latvijas iedzīvotājiem par augsto novērtējumu un „Mēness aptiekas” komandai par pašaizliedzīgo darbu, norāda veselības uzņēmumu grupas padomes loceklis Dins Šmits.
Mīlētāko zīmolu tops tiek veidots jau kopš 2004. gada un kalpo kā svarīgs atskaites punkts patērētāju attieksmes atspoguļošanā.
Latvijas mīlētāko zīmolu topa pamatā ir pētījums, kas tiek veikts pēc starptautiski radītas un vietēji adaptētas „DDB Brand Capital” zīmolu izpētes metodoloģijas, ko pielieto 30 pasaules valstīs. Izpēti veic un tās kvalitāti garantē „Rait Custom Research Baltic”.
Izpētes lauku darbs veikts 2020. gada jūlijā – augustā. Latvijā izpētē iekļauti 282 zīmoli 29 kategorijās.
Iedzīvotāji aptaujā apgalvojuši – nākamreiz, iegādājoties produktu un/vai pakalpojumu šajā kategorijā, noteikti izvēlēšos šo zīmolu un tas ir viens no maniem iecienītākajiem zīmoliem.