„Mēness aptieka” atzīta par līderi veselības nozares zīmolu ilgtspējas indeksā 2
Latvijas iedzīvotāju vērtējumā „Mēness aptieka” atzīta kā ilgtspējīgākais zīmols veselības nozarē, liecina jaunākie Eiropas Ilgtspējīgu zīmolu indeksa (Sustainable Brand Index) rezultāti.
Šis Eiropā labi pazīstamais reitings parāda, kā zīmols tiek uztverts tieši no patērētāju viedokļa – kā Latvijas iedzīvotāji uztver dažādus zīmolus, balstoties uz to atbildību pret vidi un sociālās atbildības jautājumiem, kā arī, cik lielu nozīmi, izvēloties pakalpojuma sniedzēju, patērētāji piešķir tā attieksmei pret dažādiem ar ilgtspēju saistītiem jautājumiem.
Ilgtspēja pieaug pamazām
„Esam gandarīti, ka uzņēmuma darbs ilgtspējas risinājumu ieviešanai ir pamanīts un novērtēts mūsu klientu vidū. Pēdējā laikā esam guvuši apstiprinājumu tam, ka aptieka nav tikai tirdzniecības vieta, bet tai ir būtiska loma iedzīvotāju veselības aprūpē un izglītošanā.
„Mēness aptiekas” farmaceiti šajā laikā ir gan spējuši nodrošināt farmaceitisko aprūpi visā Latvijā, gan paplašinājuši klientu aprūpes iespējas, ieviešot tiešsaistes konsultācijas un uzturot sadarbību ar ārstiem.
Uzlabojot pakalpojuma pieejamību, mēs šobrīd arī līdz 20% esam samazinājuši cenas 200 pircēju pieprasītākajiem aptiekas produktiem,” stāsta ar „Mēness aptieka” zīmolu strādājošās akciju sabiedrības „Sentor Farm aptiekas” valdes priekšsēdētāja Vilma Druliene.
Kā stabils ilgtspējīgs savā nozarē, uzņēmums stiprina Latvijas ekonomiku un sekmē mūsu valsts ilgtspēju.
“Mēness aptieka” ik gadu paplašina piedāvāto pakalpojumu klāstu, kā arī investē sabiedrības veselībpratības veicināšanā. Uzņēmumā tiek meklēti arvien jauni risinājumi klientu apkalpošanas pilnveidei un e-komercijas attīstīšanai.
Pērn „Dive Group” veiktajā pētījumā „Mēness aptieka” ir izvirzījusies klientu servisa līdera pozīcijā farmācijas jomā Latvijā.
Daudz paveikts un daudz darāmā
Uzņēmums iegulda farmaceitu tālākizglītībā, aptieku vadītāju lomas pilnveidē, jaunas farmaceitu paaudzes izglītošanā un jaunu farmaceita darba metožu iedzīvināšanā.
Tāpat nozīmīga, ar patstāvīgām tradīcijām ir eksperta loma sabiedrības informēšanā, kā arī veselības komunikācijā pandēmijas laikā. Izglītojot jaunāko paaudzi, sadarbībā ar ārstiem, jau vairākus gadus Latvijas skolēniem pieejama interaktīvā datorspēle veselībpratības veicināšanai “Veselībnieks”.
Savukārt, lai uzlabotu farmaceitisko aprūpi, „Mēness aptiekā” ir izstrādāta aptiekas situācijām pielāgota Klientu apkalpošanas kultūras un komplekso risinājumu spēle Frontline. Īpaša uzmanība tiek veltīta aptieku vadītāju profesionālās kompetences pilnveidošanai. Ir saņemta Latvijas Izglītības un zinātnes ministrijas pateicība par ieguldījumu mūžizglītībā.
Kopš 2020. gada „Mēness aptieka” ir Latvijas Paralimpiskās komitejas ģenerālsponsors. Tāpat „Mēness aptieka” sadarbojas ar Latvijas Universitātes Rīgas 1. medicīnas koledžu un Rīgas Stradiņa universitātes Sarkanā Krusta medicīnas koledžu, finansiāli atbalstot farmaceitu asistentu studijas.
Latvijā 230 „Mēness aptiekā” strādā 663 farmaceiti un farmaceita asistenti, apkalpojot 760 000 klientu ik mēnesi. Tieši farmaceitu konsultācijas ir visbiežāk izmantotais aptiekas pakalpojums arī pandēmijas laikā, turklāt aptuveni katrs 10 aptiekas apmeklējums ir konsultācija bez pirkuma.
Ilgtspējas indekss (Sustainable Brand Index) ir lielākais neatkarīgais zīmolu ilgtspējības pētījums Eiropā, un tas mēra, kā patērētāji uztver zīmolu ilgtspējību, balstoties uz vairāk nekā 61 000 klientu viedokli Latvijā, Lietuvā, Igaunijā, Dānijā, Norvēģijā, Somijā, Zviedrijā un Nīderlandē; vairāk par to – https://www.sb-index.com/latvia
„Mēness aptieka” ir farmācijas nozarē mīlētākais un atbildīgākais zīmols Latvijā. Iedzīvotāju aptaujā, izmantojot īpašu starptautiski atzītu metodoloģiju, Latvijas mīlētāko zīmolu TOP otro gadu pēc kārtas “Mēness aptieka” ieguvusi pirmo vietu farmācijas nozarē. Īpaši izceļama “Mēness aptiekas” pozīcija sociālās atbildības jomā (HUMAN), kurā “Mēness aptieka”, esot pirmajā vietā farmācijas nozarē, kopējā mīlētāko zīmolu TOP ierindojas 25. vietā.