Ekrānuzņēmums no “Pupuchi” konta vietnē “Facebook”

“Mēnesī saražot 20 tonnas gatavās produkcijas.” Grauzdēto cūku pupu “Pupuchi” ražotājs pastāsta par plāniem 0

Grauzdētu cūku pupu “Pupuchi” ražotājs SIA “Zekants” turpmāko septiņu gadu laikā plāno desmitkāršot ražošanas jaudas, aģentūrai LETA sacīja uzņēmuma līdzīpašniece Zanda Ozola.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Piecas frāzes, kuras tev nekad nevajadzētu teikt sievietei pāri 50 5
Kokteilis
Šie ēdieni nedrīkst būt uz galda, sagaidot 2025. gadu – Čūskai tie nepatiks! Saraksts ir iespaidīgs 4
Kokteilis
2025. gads sola “stabilu melno svītru” 5 zodiaka zīmēm
Lasīt citas ziņas

“Mērķis ir septiņos gados palielināt ražošanas jaudas tā, lai mēs mēnesī varētu saražot 20 tonnas gatavās produkcijas,” sacīja Ozola, norādot, ka patlaban “Zekants” grauzdēšanas apmērs ir divas līdz 2,5 tonnas produkcijas mēnesī.

Pēc viņas sacītā, biznesa ideja par kraukšķīgo cūku pupu ražošanu bez eļļas, garšu pastiprinātājiem un ar samazinātu sāls daudzumu pirms dažiem gadiem īstenota, pašiem uzbūvējot savu grauzdēšanas iekārtu un ražošanas līniju. Gatavas līnijas šāda produkta ražošanai tirgū neesot pieejamas.

CITI ŠOBRĪD LASA
Plānoto ražošanas apmēru ar esošajām iekārtām nevar nodrošināt, tāpēc “Zekants” vajadzēs piesaistīt zinātniekus papildus tehnoloģisko iekārtu nodrošināšanai.

Ozola teica, ka uzņēmums ir izvirzījis stratēģisko mērķi attīstīt eksportu. Šogad kompānija ir veikusi pirmās iestrādes produkcijas realizācijai Igaunijā, kā arī sākta produkcijas izplatīšana Lietuvā. Nākotnē mērķis ir sākt realizēt produkciju arī Skandināvijas valstīs, kurās patērētāji novērtē augu valsts olbaltumvielu produktus.

Tāpat Skandināvijā ir pietiekami augsta iedzīvotāju labklājība, un līdz ar to šie cilvēki var atļauties iegādāties augstvērtīgus un kvalitatīvus produktus, kas attiecīgi arī maksā.

Uzņēmuma otra līdzīpašniece, pārtikas tehnoloģe Kristīne Ozoliņa teica, ka pēc divām nedēļām uzņēmuma pārstāvji dosies uz pārtikas izstādi Zviedrijā, lai uzrunātu potenciālos partnerus par iespējām attīstīt uzņēmuma produkcijas realizāciju Skandināvijā, kurp pagaidām vēl neesot nosūtītas produkcijas testa partijas.

Ozoliņa sacīja, ka pastāv pieprasījums pēc kvalitatīviem olbaltumvielas saturošiem produktiem, kā arī attīstās augu valsts izcelsmes produktu lietošana uzturā, kāda ir arī uzņēmuma ražotā produkcija.

Ozola pastāstīja, ka viena no uzņēmuma ražoto grauzdēto cūku pupu mērķa auditorijām ir bērni un skolēni, kas ir nākotnes sabiedrība un kuri labprāt izvēlas veselīgus našķus.

Savukārt “Pupuchu” pamata mērķa grupa ir jauni cilvēki pēc 22 gadu vecuma, kas ir beiguši studijas un sākuši strādāt, bet vienlaikus ir aizņemti savos darbos, nereti aizmirst darba laikā paēst un kuriem nepieciešams produkts, kas atjauno enerģiju.

Izejvielu – cūku pupas – uzņēmums iepērkam no Latgales zemnieku saimniecības “Kotiņi”, kas vienīgā Latvijā uzņēmumam spēj piegādāt jau nomizotas cūku pupas.

Informācija “Firmas.lv” liecina, ka 2018.gadā “Zekants” strādāja ar 61 105 eiro apgrozījumu un 13 420 eiro peļņu.

Uzņēmums ir reģistrēts 2016.gadā, un tā pamatkapitāls ir 2800 eiro. Kompānija pieder Ozolai (60%) un Ozoliņai (40%).

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.