elektrovilciens, vilciens
elektrovilciens, vilciens
Foto: Edijs Pālens/ LETA

Meitiņa vakarā iekāpa vilcienā bez telefona, mamma lūdz palīdzību 112, bet tur atbild, lai bērnu meklē internetā 4

Otrdien pamatīgu izbīli piedzīvoja kāda ģimene no Jūrmalas, jo viņu bērns jau tumsā vilcienā iekāpa bez dokumentiem, bez somas un bez telefona. Bailēs, ka meitenīte izkāps vai tiks izsēdināta kādā pieturā, mamma lūdza palīdzību, zvanot pa ārkārtas tālruni 112.

Reklāma
Reklāma
“Viņi grib mūsu zemi, un mēs viņiem tikai traucējam!” Alvis Hermanis liek visiem latviešiem atcerēties šo fotogrāfiju 11
Kokteilis
VIDEO. “Varbūt viņai tas nepatiks…” Andrejs Ēķis velta skarbus vārdus Žannai Dubskai
Kokteilis
Kā atgūt bijušo mīļoto? Astrologu padomi katrai zodiaka zīmei
Lasīt citas ziņas

Taču tur viņai norādīja, ka situācija jārisina pašai, meklējot “Pasažieru vilciena” kontaktus internetā. Lai gan viss beidzās laimīgi, vecāki uzdod jautājumu – vai šī tiešām nebija ārkārtas situācija?

Desmit gadus vecā meitene ielēca vilcienā, un tas aizbrauca. Viņas telefons, maks un soma palika rokās tētim, kurš pavadīja. Bija jābrauc līdz Slokai, – pirmo reizi vienai. Un vecāki bija izmisuši, baidījās, vai bērns, kuram nav atlaižu kartes un biļetes, neizdomās izkāpt ārā vai netiks izsēdināts kādā pieturā tumsā bez iespējas sazināties. Tādēļ meitenes mamma zvanīja vienīgajam numuram, kas ienāca prātā, – 112.

CITI ŠOBRĪD LASA

Meitenes mamma Līga Šteinberga stāstīja: “Es uzreiz pateicu, ka man nevajag ne ekipāžu, ne kāds asiņo vai mirst, bet man ir tāda situācija. Kā mēs šo varam atrisināt? Un viņa man atbild – es jums neko nevarēšu palīdzēt. Meklējiet internetā.”

No izmisuma meitenītes tētis sāka apbraukāt visas stacijas, kas ir posmā Rīga–Sloka, taču gan Torņakalnā, gan Zasulaukā, gan Babītē perons bija tukšs, meitenītes nebija. Un izmisums auga augumā.

“Stress milzīgs. Un man gar acīm skrien tās bildes no interneta, kur pazuduši bērni. Un tiek meklēti. Un es domāju, ko darīt? Un tad es pati atcerējos, ka dzelzceļam ir uzziņas,” stāstīja meitenes mamma.

Uzziņu numurs 8760 izrādījās īstais numurs, pa kuru zvanīt. “Pasažieru vilciena” jeb “ViVi” klientu centra darbinieki uzreiz sazinājās ar vilciena konduktoru. Konduktors atpazina bērnu, aprunājās un palīdzēja izkāpt vajadzīgajā pieturā. Noraudājusies meitene satika tikpat noraudājušos mammu. Izrādījās, ka biļete bijusi kabatā. Nebija skolēna jeb jūrmalnieka karte, kas ļauj braukt ar atlaidi.

Taču “ViVi” uzsvēra, ka pat gadījumos, kad dokumentu trūkst, nepilngadīgos neizsēdina.

Māte pārrunājusi ar meitu, ka turpmāk šādās situācijās noteikti jālūdz pieaugušo palīdzība, un cer, ka viņas pieredze varbūt palīdzēs kādam citam.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.