Subaru, kas ražoti 2000. gadu sākumā 39
Subaru automašīnas ir izcilas, ja laikus tiek novērsta iespējamā problēma ar galvas blīvi, jo tad remonts var izmaksāt vairākus tūkstošus eiro, jo var nākties no automašīnas izņemt dzinēju.
Ir izplatīts uzskats, ka automašīnas ar galvas blīves defektiem vairs nav daudz. Daudzi pieņem, ka tās jau ir vai nu saremontētas vai arī nodotas lūžņos, taču realitāte ir citādāka.
Viena no lietām, ko var pārbaudīt, ir automašīnas dzesēšanas šķidruma rezervuāra stāvoklis, ko patiesībā varot sajust, jo tas smaržo ļoti slikti. Vēl viens novērojums ir, ka tas ļoti ātri pārkarst, kad ar to brauc.
Eksperts neiesaka iegādāties šos modeļus, ja nav oficiāli apstiprināts, ka kāds uzticams serviss ir novērsis galvas blīves defektus.
“Ja nav dokumentācijas un ierakstu par to, nepērciet to. Tas jums ietaupīs daudz naudas,” viņš sacīja.