“Mego” maina pirkumu bonusu uzskaites sistēmu 0
Epidemioloģiskā situāciju Latvijā un pasaulē dēļ Covid-19 infekcijas, ieviesusi korekcijas cilvēku iepirkšanās paradumos, informē veikalu tīkls “Mego”.
Martā apmeklētāju skaits ievērojami krities, bet apgrozījums mainījies par 13%, kā arī pieaugusi pirkuma vidējā summa.
Salīdzinājumā ar 2020.gada februāri vidējā pirkuma summa “Mego” veikalu tīklā palielinājusies par 16%. Sākotnēji, kad PVO izsludināja pandēmiju, pieaugums novērots arī apmeklētāju skaitā, taču šobrīd situācija ir cita – cilvēki uz veikalu dodas retāk, taču pērk vairāk, kas liecina par pozitīvu tendenci un cilvēku vēlmi doties uz sabiedriskām vietām pēc iespējas mazāk.
Nedaudz pieaudzis klientu skaits, kas izvēlas apmeklēt “Mego” diennakts veikalus vēlās vakara stundās. Līdz šim nakts laikā cilvēki visbiežāk iegādājās dažādas pirmās nepieciešamības preces, taču tagad, krīzes situācijas apstākļos, pircēji iegādājas pilnvērtīgu produktu klāstu ilgtermiņam.
Ņemot vērā situāciju, sākot no 16.aprīļa spēkā stāsies izmaiņas “Mego” lojalitātes kartes sistēmā, lai mudinātu klientus iepirkties atbildīgāk – turpmāk katru dienu pirkumiem par lielāku summu tiks piemērots progresīvs bonuss.
Kad tika izsludināts ārkārtas stāvoklis, pircēji steidza iegādāties preces lielā vairumā un ar ilgu derīguma termiņu, taču, sabiedrības uztraukumam samazinoties, krities arī šādu pirkumu skaits.
Novērojams, ka šobrīd cilvēki rūpīgāk plāno savus pirkumus un seko līdzi akcijām. Mainoties pircēju paradumiem, izmaiņas veiktas arī “Mego” klientu lojalitātes kartes noteikumos.
Sākot no 16.aprīļa, katru dienu pirkumiem līdz 15 eiro tiks piemērots 1% bonuss no pirkuma summas, savukārt, pirkumiem virs 15 eiro – 2% bonuss, kas uzkrāsies “Mego” klienta kartē.
Jaunie noteikumi paredz, ka bonusa punkti tiks uzskaitīti par visiem pirkumiem, tai skaitā akcijas precēm, izņemot alkoholiskos dzērienus, tabakas izstrādājumus, mobilo operatoru priekšapmaksas kartes un trešo personu sniegtos pakalpojumus.
Tādējādi veikalu tīkls mudina klientus iegādāties lielākus pirkumus ilgākam laikam un uz veikalu doties retāk. Klienta karti iespējams iegādāties visos “Mego” veikalos par 1 eiro, un tā sniedz dažādas priekšrocības, piemēram, īpašās atlaides, kā arī ar bonusa punktiem ir iespējams norēķināties par pirkumu līdz pat 99% no pirkuma summas.
Izmaiņas cilvēku iepirkšanās paradumos novērojamas ne tikai veikala apmeklējumu biežumā un pirkumu skaitā, bet arī apmeklētāju attieksmē.
“Aicinām klientus rūpīgi plānot savus pirkumus un pēc iespējas retāk doties uz publiskām vietām, tai skaitā veikalu, kā arī ievērot sociālās distancēšanās prasības.
Mēs darām visu iespējamo, lai pasargātu gan savus klientus, gan darbiniekus un sniegtu vislabāko iepirkšanās pieredzi. Diemžēl nereti apmeklētāji bez pamatota iemesla mēdz kļūt agresīvi pret veikala darbiniekiem, tādēļ mēs no sirds lūdzam klientus būt lojālākiem un izturēties pret apkalpojošo personālu ar sapratni. Apzināmies, ka šobrīd sabiedrībā valda stress un neziņa par nākotni, taču “Mego” kolektīvs katru dienu dodas uz darbu un cītīgi strādā, lai nodrošinātu klientiem kvalitatīvus pakalpojumus,” norāda “Mego” valdes loceklis Igors Šihmans.
Sākot no aprīļa, aicinot cilvēkus pēc iespējas izvairīties no publiskām vietām, veikalu tīkls “Mego” sadarbībā ar “Bolt Food” sniedz iespēju klientiem iepirkties virtuālajā vidē.
Izmantojot lietotni “Bolt Food”, pircējiem ir iespēja iegādāties pieprasītākos produktus dažādās kategorijās, neizejot no mājas, un saņemt tos aptuveni stundas laikā pēc pirkuma veikšanas.
Kopš krīzes sākuma “Mego” veikalu tīklā ieviesta virkne piesardzības pasākumu – izvietoti dezinfekcijas līdzekļi apmeklētājiem, veikala darbiniekiem izdalītas aizsargmaskas, uzstādītas aizsargbarjeras pie kasēm starp klientu un kasieri, informatīvie plakāti, kā arī uzlīmes par 2 metru savstarpējās distances ievērošanu. Tāpat tiek ievērotas visas sanitārās normas un regulāri veikti uzkopšanas un dezinfekcijas darbi.