Megana Mārkla ķērusies pie pēdējā salmiņa, lai glābtu savu iedragāto reputāciju: atkal pārkāpusi karalisko protokolu 0
38 gadus vecā Megana Mārkla sākusi cīnīties ar “heiteriem”. Saseksas hercogiene nolēmusi atjaunot savu reputāciju, palīgā ņemot profesionāļus.
Britu karaliskās ģimenes pārstāve noslēgusi līgumu ar amerikāņu uzņēmumu “Sunshine Sachs”, kas sniedz sabiedrisko attiecību pakalpojumus un darbojas arī dažādās krīzes situācijās. Šīs kompānijas klientu loks ir gana plašs: Natālija Portmane, Bens Afleks, Džons Bon Džovi, Leonardo Di Kaprio un Dženifera Lopesa.
Sabiedrisko attiecību speciālisti sāks nodarboties ar Meganas un prinča Harija labdarības projektiem. Plānots, ka šiem projektiem tiks dots nosaukums “Sussex Royal”.
Mārkla bija vērsusies pēc palīdzības pie kompānijas, tādējādi pārkāpjot karalisko protokolu. Daži britu karaliskās ģimenes pārstāvji par notikušo esot patiešām šokēti. “Noslēgt līgumu ar Holivudas kompāniju, kad tev ir pašam savs sabiedrisko attiecību speciālists karaliskajā ģimenē – tas ir oriģināli,” – sacījis kāds karaliskās ģimenes pārstāvis izdevumam “The Sun”, tomēr pats vēlējies palikt anonīms.
Cita starpā zināms, ka šai firmai, ar kuru Megana noslēgusi sadarbības līgumu, esot slikta slava. “Sunshine Sachs” darbiniekus bieži apvaino “melnos” darbos un negodīgā konkurencē, kā bieži viņiem tiek pārmestas neētiskas metodes. Taču Mārkla uzticoties šai firmai, jo esot personīgi pazīstama ar kompānijas īpašnieku un vadītāju Kenu Sanšainu.
Kā jau ziņots, šogad Saseksas hercogi pamanījās nokļūt dažos lielos skandālos. Pirmkārt, briti bija šokēti par prinča Harija un Meganas dēliņa Ārčija “slepenajām” kristībām, pēc tam Megana aizliedza sevi fotografēt Vimbldonas tenisa turnīra spēles laikā un visbeidzot šī gada augustā Saseksas hercogiem pārmeta divkosību. Kā uzskata briti, karaliskās ģimenes pārstāvjiem, kas publiski iestājas par ekoloģiskajām problēmām pasaulē, nevajadzētu lidot ar privāto lidmašīnu, kas videi nodara ļoti lielu kaitējumu.