Pareiza (zaļā) un nepareiza (sarkanā) pagrieziena trajektorija.
Pareiza (zaļā) un nepareiza (sarkanā) pagrieziena trajektorija.
Ata Jansona ilustrācija

Ātrums līkumā 0

Ir tikai viena recepte, kura gan nav uzrakstāma absolūtās mērvienībās, tomēr ir pietiekami precīza un viennozīmīga:

Reklāma
Reklāma
7 pārtikas produkti, kurus nevajadzētu bieži ēst. Tie ļoti var kaitēt zarnām
RAKSTA REDAKTORS
“Ārsts atnāk ar kafiju, bez steigas…” Paciente dusmīga, kāpēc “Veselības centrs 4” atļaujas necienīt cilvēku laiku
TV24
“Es neticu šādām sakritībām!” Slaidiņam aizdomas raisa ASV prezidenta Baidena pēkšņie lēmumi par Ukrainu un Trampa klusēšana
Lasīt citas ziņas

– Droša un komfortabla stila braucēju ātrums ir vismazākais līkuma sākumā un aug (ja ir tāda vēlme un iespējas) tā beigās. Nevis otrādi. Ātra “ieeja” dod risku, nevis garantē vidējā ātruma palielinājumu. Mūsdienu auto ir pietiekami dinamiski, lai, pagriezienu sākot, konstatējuši, ka tā rādiuss ir lielāks, nekā gaidīts, saķere labāka, nekā piesardzīgi prognozēts, jūs varētu ātri un skaisti akselerēties līdz kārotajam līmenim. Turklāt tieši šādai dinamikai ir piemērotas automobiļa ritošās daļas īpašības un klasiskā pagrieziena trajektorija, līdz kurai nu beidzot esam nonākuši.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.