Kas jāzina medija klientam 0


  • Svarīgi, ka klients pazīst cilvēku, par kuru jautā, jo medijam var atnākt informācija par kaut ko, ko tu nezini vai neatceries, un tad tev no tās nebūs nekādas jēgas.
  • Cilvēki parasti savā prātā zina, ko gribētu dzirdēt, taču tas nenozīmē, ka tieši šī informācija atnāks čenelinga (seansa) laikā. Iespējams, medijs nevarēs sniegt tieši tās atbildes, kuras gaidi, jo tas nemaz nav tas, par ko gars vēlas parunāt.
  • Gulšena izsaucamā gara vārdu gan pajautā, jo tā ir vieglāk sarunāties, taču atzīst – patiesībā var iztikt bez tā. Ja klients grib, lai tiek nolasīts kāda cilvēka gars un ja šim garam nekas nav iebilstams, medijam pietiek ar to, ka klients domā par šo cilvēku. Medijs lūdz gariem: “Dodiet man to cilvēku, par kuru mans klients domā!”
  • Ja klients atnes aizgājēja fotogrāfiju – arī labi, taču bez tās var iztikt.
  • Ja klientam ir aizgājēja fotogrāfija, taču vārdu viņš nezina, arī ar to var būt gana.
  • Daži mediji spēj sazināties ar dzīvnieku gariem.
Reklāma
Reklāma
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.