McDonald’s metas tirgū jaunā ampluā, mēģinās konkurēt ar Starbucks, bet bez sarežģītām receptēm 12
McDonald’s ir atklājis, ka Ilinoisā tas atver jaunu projektu – CosMc’s, kas koncentrēsies uz dzērienu pārdošanu. Ātrās ēdināšanas gigants šomēnes izmēģina šo koncepciju Bolingbrukā, Ilinoisas štatā, un ir paredzēts, ka turpmākajos mēnešos tiks atvērtas 10 tirgotavas.
Ēdienkartē būs “nostalģiska” noskaņa ar dažādu dzērienu klāstu no frappes līdz bobas tējām, koncentrējoties uz aukstajiem dzērieniem. CosMc dzērienkartē iekļauti tādi produkti kā S’mores Cold Brew, Berry Hibiscus Sour-Ade un Blackberry Mint zaļā tēja.
Uzņēmums McDonald’s ir aprakstījis savu dzērienu klāstu kā “dzērienus ar drosmīgām un negaidītām garšu kombinācijām, košām krāsām un funkcionāliem uzlabojumiem”, raksta uzņēmums. Dzērienus varēs arī pielāgot ar popping boba, aromatizētiem sīrupiem, enerģijas un C vitamīna devām.
Ievērojot kafejnīcai līdzīgu stilu, būs ierobežota ēdienkarte, – tik daudz, lai to varētu paņemt līdzi, dodoties ceļā. CosMc ēdienkartē ir izziņotas divas sviestmaizes – krēmveida avokado sviestmaize un pikantā Queso sviestmaize. Būs pieejami arī nelieli sāļi gardumi, piemēram, McPop pildīti virtuļi, saldējums un braunijas.
Līdz 2024. gada beigām McDonald’s cer atvērt aptuveni 10 CosMc atrašanās vietas Dalasas-Fortvērtas un Sanantonio metro zonās Teksasā.
CosMc’s ir nosaukts varoņa vārdā no izdomātas franšīzes McDonaldlandas, kas astoņdesmitajos un deviņdesmitajos gados tika iemūžināta filmās, videospēlēs, grāmatās un komiksos, lai palīdzētu reklamēt ātrās ēdināšanas restorānu. CosMc bija starpgalaktikas citplanētietis, kurš alkst pēc McDonald’s ēdiena.
McDonalds bieži ir paļāvies uz talismaniem, kas palīdz piesaistīt cilvēkus saviem produktiem, jo Ronalds Makdonalds gadu gaitā ir ieviesis ilgstošu maiņu, un pavisam nesen Makdonaldlendas personāžs vārdā Grimace, kurš palīdzēja pārdot Grimace Shake šī gada sākumā, kas kļuva plaši atpazīstams.
Kamēr kafijas un dzērienu nozarē dominē Starbucks, uzņēmums CosMc centīsies iekļauties šajā strauji augošajā “100 miljardu dolāru kategorijā”, investoriem sacīja McDonald’s izpilddirektors Kriss Kemčinskis. McDonald’s jau ir kafijas un dzērienu klāsts ar nosaukumu McCafe, kas nav aizmirsts.
McDonald’s tirgu pārraugs Džo Semplss investoriem sacīja, ka viņi “joprojām nav pilnībā izpratuši mūsu globālo potenciālu”, kad runa ir par McCafe, un cer “izveidot McCafe kā daļu no mūsu galvenā ēdienkartes piedāvājuma”, ziņo CNN.
No otras puses, CosMc mērķis ir vairāk eksperimentēt ar dzērieniem, piedāvājot “citas pasaules” dinamiskas garšas, nepalēninot McDonald’s ražošanas līniju ar sarežģītām receptēm.
McDonald’s pāreja uz auksto dzērienu tirgu notika pēc tam, kad Starbucks aukstie dzērieni veidoja 75% no viņu dzērienu pārdošanas apjoma 2023. gada trešajā ceturksnī.
McDonald’s arī paziņoja par saviem plāniem līdz 2027. gadam visā pasaulē atvērt aptuveni 10 000 jaunu ātrās ēdināšanas vietu, daudzas no tām atrodas Čimā, palielinot viņu veikalu skaitu līdz 50 000, ziņo BBC.