Publicitātes foto

“Mazāki kumosi un netradicionālas formas.” “Food Union” paziņo par jaunu saldējumu ražošanu 0

Koncerns “Food Union” ir radījis 10 jaunus saldējuma veidus, investējot kopumā 200 000 eiro produktu izstrādē un divus miljonus eiro jaunās saldējuma ražošanas līnijās, aģentūru LETA informēja koncernā.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Piecas frāzes, kuras tev nekad nevajadzētu teikt sievietei pāri 50 5
Kokteilis
Šie ēdieni nedrīkst būt uz galda, sagaidot 2025. gadu – Čūskai tie nepatiks! Saraksts ir iespaidīgs 4
Kokteilis
2025. gads sola “stabilu melno svītru” 5 zodiaka zīmēm
Lasīt citas ziņas

Sekojot pasaules tendencēm, jaunie saldējuma veidi izstrādāti un ražoti Latvijā primāri pašmāju tirgum, taču daļa jaunumu priecēs saldējuma fanus arī Lietuvā, Igaunijā un Norvēģijā un Dānijā.

“Šosezon mūsu Eiropas uzņēmumi laiž klajā vairāk nekā 100 jaunus produktus, no kuriem daļa ir izstrādāti šeit. Tāpat mēs audzējam ražošanas kapacitāti – šovasar Eiropas uzņēmumiem Lietuvā, Igaunijā, Norvēģijā, Dānijā un Rumānijā plānojam saražot saldējuma produkciju 2000 tonnu apmērā, kas ir aptuveni puse no tā, cik ražojam Latvijas tirgum. Un mēs plānojam šo apjomu pakāpeniski audzēt, vienlaikus stiprinot produktu izpētes un izstrādes kompetences,” pauda “Food Union” vadītājs Eiropā Normunds Staņēvičs.

CITI ŠOBRĪD LASA

“Food Union” mārketinga vadītāja Latvijā Ieva Ražinska teica, ka šā gada jauno saldējumu portfelī apvienoti globāli trendiem un Latvijas pircēju gaumes, kuras pētītas un atklātas daudzu gadu garumā.

“Mazāku kumosu saldējumi, tradicionālu garšu un netradicionālu formu saldējumi, saldējumi bez piena un saldējumu deserti ar nebijušu garšu salikumiem, kā arī sērijveida superstāri – ir mūsu šī gada piedāvājumā aukstā garduma cienītājiem,” teica Ražinska,

Tostarp “Food Union” radījis sešus jaunumus saldējuma “Pols” līnijā. Saldējuma “Ekselence” piekritējiem radīts ļoti aktuālas garšas aukstais deserts – latte macchiato saldējums ar kafijas garšu uz kociņa krēmīgas šokolādes glazūrā.

Augļu sorbeta saldējumam “Om” šogad radīts jauns produkts – bumbiers, citrons un ingvers jeb saldētais smūtijs. Savukārt “Kārums” biezpiena saldējumi uz kociņa piedāvāti jaunā cilindra formātā ar šokolādes un mango glazūrām.

Publicitātes foto

“Food Union” grupa apvieno trīs lielākos piena pārstrādes un saldējuma ražošanas uzņēmumus Latvijā – “Rīgas piena kombināts”, “Valmieras piens” un “Rīgas piensaimnieks”, kas šobrīd pievienots “Rīgas piena kombinātam”.

Tāpat grupā ir lielākais saldējuma ražotājs Igaunijā “Premia”, lielākais saldējuma ražotājs Dānijā “Premier Is” un saldējuma izplatītājs “Hjem Is”, saldējuma ražotājs Norvēģijā “Isbjørn Is”, saldējuma ražotājs Rumānijā “Alpin57Lux” un saldējuma ražotāji Baltkrievijā “Ingman Ice Cream” un Krievijā “Hladokombinat No.1”. 2018.gadā “Food Union” atvēra arī divas piena produktu un bērnu pārtikas ražotnes Ķīnā.

2018.gadā “Food Union” grupa Eiropā strādāja ar vairāk nekā 280 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 11% vairāk nekā iepriekšējā periodā, un vairāk nekā 9,8 miljonu eiro peļņu. Kompānijas pagājušā gada finanšu dati pagaidām nav publiskoti.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.