“Maxima” turpina cenu pazemināšanas stratēģiju – samazina cenas sadzīves ķīmijai 1
“Maxima Latvija” samazina cenas līdz pat 48% sadzīves ķīmijas produktiem, turpinot nodrošināt arvien plašāku produktu klāsta pieejamību Latvijas iedzīvotājiem, portālam “LA.lv” pastāstīja “Maxima Latvija” pārstāvji.
“Maxima Latvija” Biznesa analītikas departamenta vadītāja Zane Kaktiņa norāda, ka katram no mums mājas uzkopšana ir svarīga ikdienas sastāvdaļa.
Saliekot vienā grozā visu nepieciešamo ikdienas uzkopšanas darbiem, tostarp, veļas un trauku mazgāšanai, ģimenes iegādājas vismaz sešus dažādus produktus.
“Summējot šos izdevumus, secinājām, ka cenu samazināšana sadzīves ķīmijas produktiem vienai ģimenei gada laikā varētu ļaut ietaupīt ap 78 eiro,” uzsver Z. Kaktiņa.
Gada laikā ģimenes sadzīves ķīmijas produktiem atvēl daļu ģimenes budžeta.
Savukārt 12% tērē vairāk nekā 241 eiro gadā, liecina “Snapshot” veiktā aptauja* pēc “Maxima Latvija” pasūtījuma.
Iepriekš tās tika samazinātas virknei ikdienas patēriņa un “premium” jeb izlases kategorijas precēm un produktiem, kopumā nodrošinot Latvijas iedzīvotājiem vairāk nekā 1000 produktus ar Latvijā izdevīgāko cenu piedāvājumu ilgtermiņā.
SIA “Maxima Latvija” ir mazumtirdzniecības tīkls ar 161 veikaliem Latvijā, no kuriem 128 ir “X” formāta veikali, 24 ir “XX” un seši ir “XXX” formāta veikali, kā arī trīs ir “Maxima Express” veikali.
Šogad “Maxima” ir kļuvusi arī par elektromobilitātes līderi Ziemeļeiropā, ieviešot ar litija jona akumulatoriem darbināmus krāvējus un videi draudzīgu tehnoloģiju, kas vienkāršo darbinieku ikdienas darbu un padara to krietni ērtāku.
Uzņēmumam ir divi loģistikas centri un interneta pārtikas preču veikals barbora.lv.
Uzņēmums ir daļa no holdinga kompānijas “Maxima Grupe”, kas ir lielākais mazumtirdzniecības tīkls un darba devējs Baltijas valstīs ar vairāk nekā 30 000 darbinieku piecās valstīs (Lietuvā, Latvijā, Igaunijā, Polijā un Bulgārijā).