“Maxima” sveic divmiljono pircēju.
“Maxima” sveic divmiljono pircēju.
Publicitātes foto

“Maxima” sveic divmiljono pircēju 0

Šonedēļ veikalā “Maxima XXX” Grostonas ielā 1 svinīgi tika sveikts klients, kas veicis divu miljono bezkontakta norēķinu maksājumu 2019. gadā.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Piecas frāzes, kuras tev nekad nevajadzētu teikt sievietei pāri 50 5
Kokteilis
Šie ēdieni nedrīkst būt uz galda, sagaidot 2025. gadu – Čūskai tie nepatiks! Saraksts ir iespaidīgs 4
Kokteilis
2025. gads sola “stabilu melno svītru” 5 zodiaka zīmēm
Lasīt citas ziņas
Par divmiljono pircēju kļuva Ilze Roze ar dēlu, kura iepirkās “Maxima” veikalā un pašapkalpošanās kasē norēķinājās ar bezkontakta karti.

“Esam ļoti priecīgi! Man kā mammai, kurai vienmēr ir pilnas rokas, iepērkoties ir svarīgi, lai tas būtu pēc iespējas ērtāk un aizņemtu mazāk laika, tāpēc izmantoju bezkontakta karti.”

CITI ŠOBRĪD LASA

“Maxima Latvija” IT departamenta direktors Mārtiņš Smilga norāda, ka uzņēmums regulāri domā par to, kā uzlabot pircēju iepirkšanās pieredzi, tāpēc priecē, ka “Maxima” veikalos pieejamās inovatīvās tehnoloģijas norēķinu veikšanā izvēlas arvien vairāk cilvēki.

“2019.gadā vidēji katru mēnesi veikalos “Maxima” ar bezkontakta kartēm norēķinās ap 1 miljons pircēju mēnesī – tas ir aptuveni 4 reizes vairāk nekā identiskā periodā pērn,” uzsver M. Smilga.

“Maxima” sveic divmiljono pircēju.
Publicitātes foto

Finanšu nozares asociācijas stratēģiskās komunikācijas vadītāja Kristīne Mennika atzīmē, ka “Mastercard” un Finanšu nozares asociācijas informatīvās kampaņas “Piik un gatavs” laiks sakritis ar divmiljono bezkontakta maksājumu “Maxima” tirdzniecības tīklā.

Bezkontakta karšu un norēķinu vietu skaits arvien pieaug. Šis norēķinu veids kļuvis par jauno norēķinu normu Latvijā, un kampaņas ietvaros veiktā pētījuma dati rāda, ka Latvijas iedzīvotāji ir atvērti jaunajām tehnoloģijām, pārsniedzot vidējos rādītājus Eiropā.

“Aicinām tirgotājus novērtēt bezkontakta kartes sniegtās priekšrocības un atgādināt pircējiem pirms pirkuma par šo norēķinu iespēju. Bezkontakta karte ir atbilde, kā padarīt iepirkšanos ātrāku un ērtāku,” uzsver K. Mennika.

Bezkontakta kartēm visā Baltijā noteikts viena maksājuma maksimālais limits 25 eiro apmērā; maksājot ar bezkontakta karti, līdz šai summai karšu pieņemšanas ierīcē nav jāievada PIN kods.

Drošības nolūkā, neatkarīgi no pirkuma summas, karšu pieņemšanas ierīce var lūgt ievadīt PIN kodu, lai pārliecinātos, ka karti izmanto tās īstais lietotājs.

Lai skaidrotu tirgotāju un pircēju priekšrocības, veicot bezkontakta norēķinus, “Maxima Latvija” ir kļuvusi par vienu no Mastercard un Finanšu nozares asociācijas informatīvās kampaņas “Piik un gatavs” galvenajiem sadarbības partneriem. Kampaņa norisinās no 2019. gada janvāra līdz martam.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.