“Maxima” paplašina vietējā ražojuma gaļas produkcijas klāstu 0
Izvēršot sadarbību ar vietējiem ražotājiem, mazumtirdzniecības tīkls SIA “Maxima Latvija” paplašinājis privātās preču zīmes “Meistara Marka” sortimentu, piedāvājot svaigas gaļas produkciju, informēja uzņēmuma komunikācijas vadītāja Liene Dupate-Ugule.
Viņa arī norādīja, ka sadarbībā ar vietējo ražotāju – SIA “Rēzeknes gaļas kombināts” veikalu sortimentu papildinājuši seši jau sagriezti un iepakoti “Meistara Marka” gaļas produkti.
“Vietējā produkcija ir daļa no uzņēmuma stratēģijas, lai piedāvātu to, kas pircējiem ir nozīmīgs, tāpēc meklējam arvien jaunus sadarbības partnerus, lai paplašinātu gan vietējās produkcija apjomu, gan sortimentu, kā arī arvien meklējam vietējos uzņēmumus, lai izvērstu sadarbību privātā zīmola kategorijā. Lai nodrošinātu pircējiem plašu un izdevīgu vietējo produktu sortimentu arī gaļas kategorijā, par sadarbības partneri esam izvēlējušies vienu no vadošajiem Latvijas gaļas ražotājiem – “Rēzeknes gaļas kombināts”,” sacīja “Maxima Latvija” iepirkuma departamenta direktors Edvīns Lakstīgala.
“Meistara Marka” jaunajā svaigās gaļas sortimentā “Maxima” veikalu pircējiem ir pieejami seši dažādi vietējas izcelsmes cūkgaļas produkti: cūkgaļas kakla karbonāde, cūkgaļas krūtiņa bez kaula, cūkgaļas gulašs, cūkgaļas karbonāde bez kaula, cūkgaļas šķiņķis un cūkgaļas fileja. Pircēju ērtībām gaļa tiks piedāvāta jau sagrieztā veidā šķēlēs, atvieglojot maltīšu gatavošanu mājās gan ikdienā, gan svētkos.
Mazumtirgotāja “Maxima Latvija” apgrozījums pērn provizoriski pieauga par 6,4% un bija 776,6 miljoni eiro, liecina “Maxima Latvija” pārvaldītāja “Maxima grupe” pārskata gada rezultāti.
“Maxima Latvija” EBITDA jeb peļņa pirms nodokļiem un amortizācijas veidoja 32,9 miljonus eiro.
“Maxima grupe” apgrozījums pērn provizoriski pieauga par 22,1%, salīdzinot ar 2017.gadu, sasniedzot 3,451 miljardu eiro. Grupas EBITDA sasniedza 223,6 miljonus eiro. Savukārt grupas investīciju apjoms pērn sasniedza vairāk nekā 88 miljonus eiro, kas galvenokārt tika novirzītas veikalu tīkla paplašināšanā un jaunu veikalu atvēršanā, kā arī esošo modernizēšanā. 2017.gadā investīcijas bija 70,4 miljoni eiro.
Kā ziņots, saskaņā ar “Maxima grupe” datem Latvijā “Maxima” izaugsme 2018.gadā ir bijusi visstraujākā visā Baltijā, apgrozījumam pieaugot par 6,4%, līdz 776,6 miljoniem eiro.
“Maxima grupe” pārvalda veikalu tīklus “Maxima” Lietuvā, Latvijā un Igaunijā, “Stokrotka” Polijā un “T-Market” Bulgārijā, kā arī pārtikas e-tirdzniecības platformu “Barbora”, kas darbojas Baltijas valstīs.
“Maxima Latvija” apgrozījums 2017.gadā bija 723,054 miljoni eiro, kas ir par 4,2% vairāk nekā 2016.gadā, bet kompānijas peļņa palielinājās par 93,9%, sasniedzot 23,224 miljonus eiro. “Maxima Latvija” pilnībā pieder Nīderlandē reģistrētajai kompānijai “Lincoln Land Erste B.V”.
Uzņēmuma veikalu tīklu veido četru formātu 165 tirdzniecības vietas – septiņi “Maxima XXX”, 24 “Maxima XX”, 129 “Maxima X” un pieci “MaximaExpress”.