Publicitātes foto.

“Maxima”: Mazā formāta veikalu segments nozīmē konkurences saasināšanos un ieguvumu pircējam 0

Mazā formāta veikalu segmenta attīstība ir ieguvums Latvijas pircējam, jo, saasinoties konkurencei, veikali cīnīsies par arvien izdevīgāku cenu piedāvājumu un ērtāku iepirkšanos, informēja mazumtirgotāja SIA “Maxima Latvija” pārstāvji.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Personības TESTS. Kādu iespaidu tu par sevi radi? Šis attēls palīdzēs tev to noskaidrot
Kokteilis
Piecas frāzes, kuras tev nekad nevajadzētu teikt sievietei pāri 50 5
Veselam
Liekie kilogrami neatkāpjas ne pa kam? 4 pazīmes, ka jūsu vielmaiņa nedarbojas pareizi
Lasīt citas ziņas

Mazā formāta jeb convenience veikalu attīstība ir globāla mazumtirdzniecības tendence, kas ir saistīta ar pircēju dzīvesveida un iepirkšanās paradumu izmaiņām. To savukārt nosaka straujais dzīves temps un tirgus spēlētājiem kā atvērtās ekonomikas dalībniekiem ir jāpielāgojas  šīm izmaiņām, meklējot labākos risinājumus, lai būtu tuvāk pircējiem.
 
uzņēmumā arī norāda, ka “Maxima Latvija” šogad ir sākusi virkni iniciatīvu –  gada sākumā samazinot regulāro preču cenas vairāk kā 1000 ikdienā iecienītām precēm, jaunu un ērtu veikalu konceptu attīstīšanu, inovāciju ieviešanu loģistikā un mazumtirdzniecība kā arī pircēju pieredzes pilnveidošanā. 

“Maxima Latvija” veikalu tīkla paplašināšanā un rekonstrukcijās plāno veikt investīcijas 22 miljonu eiro apmērā. Kopumā “Maxima Latvija” šogad plāno rekonstruēt 15 veikalus gan Rīgā, gan reģionos, kā arī atvērt vismaz 5 jaunus dažāda formāta veikalus visā Latvijā, tostarp “Maxima XXX” formāta veikalu modes un izklaides centrā “Riga Plaza”, kas durvis pircējiem vēris 7.jūnijā, kā arī virkni “Maxima Express” koncepta veikalu – maijā durvis vēra pirmais šāda koncepta veikals Rīgā, Merķeļa ielā 2, savukārt 12.jūlijā “Maxima Express” tika atvērts Ventspilī, Saules ielā 46.  

CITI ŠOBRĪD LASA

Jau ziņōts, ka “Maxima Latvija” apgrozījums pērn bija 723,054 miljoni eiro, kas ir par 4,2% vairāk nekā 2016.gadā, bet tā peļņa palielinājās 1,9 reizes, sasniedzot 23,224 miljonus eiro.

“Maxima Latvija” reģistrēta 2000.gada 29.novembrī. Kompānijas pamatkapitāls ir 4,91 miljons eiro. “Maxima Latvija” pilnībā pieder Nīderlandē reģistrētajai kompānijai “Lincoln Land Erste B.V”. Uzņēmuma veikalu tīklu veido četru formātu 155 tirdzniecības vietas – četri “Maxima XXX”, 24 “Maxima XX”, 126 “Maxima X” un viens “Maxima Express” veikals.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.