“Maxima Latvija” veikalos augļu un ogu pārdošanas apmēri vasarā pieauga par vairāk nekā 20% 0
Augļu un ogu pārdošanas apmēri mazumtirgotāja “Maxima Latvija” veikalos šā gada jūlijā un augustā ir pieauguši par vairāk nekā 20%, salīdzinot ar iepriekšējo gadu, informēja SIA “Maxima Latvija” komunikācijas vadītāja Liene Dupate-Ugule.
Viņa norādīja, ka Latvijas iedzīvotāji “Maxima” veikalos iecienījuši arbūzus, banānus, nektarīnus, persikus un saldos ķiršus.
“Maxima Latvija” Iepirkuma departamenta direktors Edvīns Lakstīgala sacīja, ka, neraugoties uz šī gada karsto vasaru un sauso laiku, Latvijai raksturīgo svaigo augļu un ogu klāsts “Maxima Latvija” veikalu sortimentā palielinās. “Šogad jūlijā un augusta pirmajā pusē augļu un ogu dažādība ir bijusi īpaši plaša, un pircēju pieprasījums pēc tiem audzis par vairākiem desmitiem procentu. Visstraujākais pārdošanas apmēru pieaugums jūlijā un augusta pirmajā pusē ir bijis ogām, kuru pārdošanas apmērs jūlijā bija teju piecas reizes lielāks nekā 2017.gadā un augusta pirmajā pusē par 43% lielāks nekā pērn,” komentēja Lakstīgala.
Vinš papildināja, ka Latvijas pircēju iecienītākās ogas šogad ir ķirši – to pieprasījums jūlijā pieaudzis par 46%, bet pieprasījums augustā pieaudzis gandrīz piecas reizes, salīdzinot ar iepriekšējo gadu. Ievērojami vairāk šī gada jūlijā iedzīvotāji ir iegādājušies arī arbūzus, to pārdošanas apmērs jūlijā bija par 26% lielāks nekā pērn. Jūlijā ir divkāršojies arī pieprasījums pēc banāniem.
Kā ziņots, “Maxima Latvija” apgrozījums pērn bija 723,054 miljoni eiro, kas ir par 4,2% vairāk nekā 2016.gadā, bet tā peļņa palielinājās 1,9 reizes, sasniedzot 23,224 miljonus eiro.
“Maxima Latvija” reģistrēta 2000.gada 29.novembrī. Kompānijas pamatkapitāls ir 4,91 miljons eiro. “Maxima Latvija” pilnībā pieder Nīderlandē reģistrētajai kompānijai “Lincoln Land Erste B.V”. Uzņēmuma veikalu tīklu veido četru formātu 158 tirdzniecības vietas – pieci “Maxima XXX”, 24 “Maxima XX”, 127 “Maxima X” un divi “Maxima Express”.