Veikals “Maxima”
Veikals “Maxima”
Foto – LETA

“Maxima Latvija” apgrozījums pērn – 660,3 miljoni eiro; pircēju boikots turpinās 1

“Maxima Latvija” apgrozījums 2013.gadā ir sasniedzis 660,3 miljonus eiro, kas salīdzinājumā ar 2012.gadu ir kāpums par 4%, intervijā biznesa portālam “Nozare.lv” atklāja jaunā “Maxima Latvija” vadītāja Jeļena Kondrašova.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Piecas frāzes, kuras tev nekad nevajadzētu teikt sievietei pāri 50 5
Kokteilis
Personības TESTS. Kādu iespaidu tu par sevi radi? Šis attēls palīdzēs tev to noskaidrot
Kokteilis
Šie ēdieni nedrīkst būt uz galda, sagaidot 2025. gadu – Čūskai tie nepatiks! Saraksts ir iespaidīgs 4
Lasīt citas ziņas

Vadītāja arī atzina, ka pircēju boikots veikalos turpinās.

Apgrozījuma pieaugums Latvijā nav lielākais starp Baltijas valstīm, teica Kondrašova. “Lietuva un Igaunija mūs ir apsteigusi. Lietuvā apgrozījums palielinājies par 4,6%, bet Igaunijā – 13,5%. Igaunijā kāpums saistīts ar straujo “Maxima” tīkla attīstību, pagājušajā gada laikā atverot vairākus “Maxima XX” formāta veikalus, izpildot gada plānu.”

CITI ŠOBRĪD LASA

Savukārt par pērnā gada peļņu Kondrašova nevēlējās runāt, jo tas esot pāragri un šo finanšu rādītāju viens no lielākajiem mazumtirdzniecības uzņēmumiem Latvijā varēšot komentēt tad, kad būs noslēdzies gada pārskata audits. Tas varētu būt pēc Lieldienām, uz vasaras sākumu.

“”Maxima Latvija” apgrozījums kritās pēc novembra traģēdijas Zolitūdē,” skaidroja Kondrašova.

Traģēdija Zolitūdē arī iespaidojusi apgrozījumu šī gada pirmajos divos mēnešos, kuros, salīdzinot ar to pašu posmu pērn, kompānijas apgrozījums sarucis par 5%. Martā situācija esot ļoti līdzīga. “Tāpēc nebūtu pareizi teikt, ka boikots ir beidzies, jo finansiālie rādītāji to apstiprina,” stāstīja jaunā “Maxima Latvija” vadītāja, piebilstot, ka šī gada mērķis gan neesot finanšu rādītāju uzlabošana.

“Tagad mūsu galvenais uzdevums ir īstenot Pārmaiņu plānu, kuru esam izveidojuši 2014.gada periodam un kura prioritātes ir rūpes par mūsu darbiniekiem, klientu un darbinieku drošība, kā arī atbalsts Zolitūdes traģēdijā cietušajiem,” norādīja Kondrašova.

Jau ziņots, ka “Maxima Latvija” veikalu apgrozījums 2012.gadā sasniedza 640,82 miljoni eiro. Koncerna peļņa 2012.gadā bija 20,4 miljoni eiro.

“Maxima Latvija” dibināta 2000.gada 29.novembrī. Koncerna pamatkapitāls ir 4,91 miljons eiro. “Maxima Latvija” mātesuzņēmums ir Lietuvā reģistrētais “Vilniaus Prekyba UAB”, kura mātesuzņēmums savukārt ir Nīderlandē reģistrētais “Lincoln Land Erste B.V.”.

Pērn 21.novembrī Zolitūdē, iebrūkot lielveikala “Maxima” jumtam, dzīvību zaudēja 54 cilvēki. Zolitūdes traģēdija ir lielākā Latvijā kopš neatkarības atjaunošanas.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.