“Maxima” atzīst apgrozījuma kritumu pēc Zolitūdes traģēdijas 3
Lai arī mazumtirdzniecības uzņēmums SIA “Maxima Latvija” atzīst, ka pēc traģēdijas Zolitūdē uzņēmuma apgrozījums ir sarucis, datus par apjomu “Maxima” pārstāvji neatklāj.
Kā novēroja aģentūra LETA, pēc traģēdijas Zolitūdē autostāvvietās pie “Maxima” veikaliem automašīnu ir mazāk nekā iepriekš, tāpat veikalos vairs nav rindu un lielajos “Maxima XXX” veikalos regulāri ir brīvas kases. Arī aptaujātās pārdevējas atzīst, ka cilvēku ir krietni mazāk.
Kā biznesa portālam “Nozare.lv” atzīmē “Maxima” pārstāvis Jānis Beseris, uzņēmums iepriekš ir atzinis, ka apgrozījums ir krities, un viņš to varot vēlreiz apliecināt.
Iepriekš jau vēstīts, ka viens no “Maxima Latvija” īpašnieku holdinga “Vilniaus prekyba” akcionāriem Igns Staškevičs tikšanās laikā ar žurnālistiem jau atzina, ka pēc traģēdijas Zolitūdē “Maxima” klientu skaits sarūk, apgrozījums krīt, bet viņš nevarēja precizēt šo jautājumu, kas “Maxima” bija uzdots jau iepriekš.
Taujāts par precīziem datiem un procentuālajām apgrozījuma izmaiņām, salīdzinot periodu no 21.novembra līdz 1.decembrim ar periodu no 11.novembra līdz 21.novembrim, Beseris atzīmēja, ka par konkrētiem skaitļiem varēšot runāt, kad beigsies ceturksnis.
“Kā jau komunicējām – apgrozījums ir krities, jā. Taču pašlaik apgrozījuma svārstības nesniedz nekādu indikatīvu nozīmi vai konkrētu tendenci, tāpēc nevēlamies spekulēt. Pilnāku ainu ar jau konkrētiem skaitļiem mēs varēsim sniegt, ceturksnim noslēdzoties,” skaidro Beseris.
Kā ziņots, uzņēmuma “Maxima Latvija” vadības skaidrojumi un izteikumi pēc traģēdijas radīja sašutumu sabiedrībā, tie tika apspriesti arī Latvijas un Lietuvas starpvalstu attiecību līmenī.
“Maxima Latvija” vadītājs Gintars Jasinsks pēc tam tika atbrīvots no amata, un Staškevičs kopš 30.novembra vada “Vilniaus prekyba” izveidoto krīzes vadības grupu, kas koordinēs palīdzības sniegšanu Zolitūdes traģēdijā cietušajiem, saziņu ar iesaistītajām valsts institūcijām, kā arī informācijas sniegšanu sabiedrībai.